تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوریا در اجلاس جهانی بدمینتون شرکت کرد

پوریا در اجلاس جهانی بدمینتون در چینبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون بدمینتون، محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون به همراه مهدی انوری رییس کمیته تحقیقات و پژوهش فدراسیون بدمینتون کشور و معاون توسعه بدمینتون آسیا به منظور شرکت در اجلاس جهانی بدمینتون و مجمع سالیانه بدمینتون آسیا امروز پنجشنبه در اجلاس جهانی که در شهر نانینگ چین آغاز می‌شود، حضور یافتند.

اجلاس جهانی بدمینتون امروز دوم خرداد برگزار می‌شود و همچنین نشست مجمع سالیانه بدمینتون آسیا در روز‌های سوم و چهارم خرداد ماه جاری در همین شهر برگزار خواهد شد.

در اجلاس سالیانه بدمینتون آسیا انتخابات رییس، نایب رییس، دبیرکل برگزار خواهد شد و همچنین در مورد برنامه ریزیها، مسابقات بین المللی و سایر موارد مطرح شده بحث و تبادل نظر می‌گردد.

نشست اجلاس جهانی بدمینتون و مجمع سالیانه فدراسیون آسیایی در روز‌های دوم لغایت چهارم خرداد ماه جاری با حضور مسوولان جهانی و آسیایی این رشته در شهر نانینگ چین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون بدمینتون



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوریا در اجلاس جهانی بدمینتون شرکت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..