تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگویی فضایل پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) از زبان فرشتگان

حکایت تبرک بوی خوش از زبان فرشتگان الهیبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، جهان آفرینش بر مبنا و مقام و منزلت اهل بیت (ع) بوجود آمده؛ عرش و کائنات و بهشت رضوان علاوه بر تسبیح پروردگار عالمیان در مدح و ستایش پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) هستند بر همین اساس گزیده‌ای از مدح و ستایش جنت در این گزارش گرد آوری شده است.


بازگویی فضایل پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) از زبان فرشتگان

بر اساس روایتی از ام سلمه (س) به نقل از پیامبر (ص)؛ هر گروهی که فضایل پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) را برای گروه دیگری بازگو کنند؛ فرشتگانی از آسمان به سوی آن‌ها فرود آمده و با آن‌ها سخن می‌گویند. هنگامی که آنان به سوی آسمان عروج می‌کنند فرشتگان دیگر به آن‌ها گویند: از شما بوی خوش به مشام ما می‌رسد که خوشبوتر و پاکیزه‌تر از آن استشمام نکرده ایم.

فرشتگان پاسخ می‌دهند: ما در میان گروهی بودیم که فضایل محمد (ص) و خاندانش (ع) را بازگو کردند؛ از بوی آن‌ها معطر شدیم.

فرشتگان دیگر می‌گویند: ما را به سوی آنان فرود آورید؛ فرشتگان در پاسخ می‌گویند: آن‌ها متفرق شده اند.

فرشتگان با حسرت می‌گویند: ما را به آن مکانی که بودند فرود آورید تا از آن تبرک کنیم.

منبع گزارش: (اربعین ابی الفوارس، ص ۴۸ مخلوط)

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگویی فضایل پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) از زبان فرشتگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..