تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موزیلا برای رقابت با کروم سرعت FireFox را افزایش می‌دهد

موزیلا برای رقابت با کروم FireFox را سریع‌تر می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، موزیلا در بروزرسانی بعدی خود به کاربرانش قول افزایش چشمگیر عملکرد FireFox را داده است. توسعه دهندگان این مرورگر برای بهتر شدن عملکرد این دستگاه مناطقی در آن که می‌تواند عملکردی سریع‌تری داشته باشد پیدا کرده و آن‌ها را بهبود بخشیدند.

این بدان معناست که اسکریپت‌های اینستاگرام، آمازون و گوگل همگی بین ۴۰ تا ۸۰ درصد سریع‌تر می‌شوند. در ضمن چیزهایی مانند ماژول خودکار تکمیل بخش‌های مورد نیاز در مرورگر تا زمانی که یک فرم واقعی در صفحه وجود نداشته باشند لود نمی‌شوند.

موزیلا برای رقابت با کروم FireFox را سریع‌تر می‌کند

در کنار این تغییرات Mozilla Firefox در صورتی که سیستم شما تنها ۴۰۰ مگابایت رم داشته باشد، تب‌هایی که استفاده نمی‌کنید را متوقف می‌کند. این تغییر جالب باید عملکرد چندگانه را در سیستم‌هایی که رم زیادی ندارند بهبود ببخشد و بدین معنی است که تب‌های استفاده نشده به سادگی به حالت تعلیق در می‌آیند تا زمانی که دوباره روی آن‌ها کلیک کنید. علاوه بر این‌ها فایرفاکس برای کاربرانی که افزونه‌های جدیدی را به تازگی نصب کرده‌اند سریع اجرا می‌شود. معاون رئیس شرکت موزیلا در این باره می‌گوید: «ما در این بروزرسانی کاری کردیم که بسیاری از عملیات‌های غیرلازم در هنگام باز شدن مرورگر اجرا نشوند. به همین ترتیب این مرورگر سریع‌تر اجرا می‌شود.»

بیشتر بخوانید: توضیح موزیلا در مورد علت قطع تبلیغات در مرورگر فایرفاکس

در حالی که این تغییرات به فایرفاکس کمک می‌کند با گوگل کروم بهتر رقابت کنند، موزیلا همچنین کنترل و حفاظت از حریم خصوصی را در فایرفاکس با به روز رسانی امروز بهبود می‌بخشد. شما اکنون می‌توانید اسکریپت‌های cryptomining که تلاش می‌کنند از CPU شما برای تولید رمز عبور استفاده کنند، متوقف کنید. اثر انگشت دیجیتال نیز برای جلوگیری از ردیابی آنلاین شما به وسیله تبلیغات مسدود می‌شود. همه این بهبود عملکرد، اعمال حریم خصوصی و موارد دیگر در نسخه فایرفاکس 67 در دسترس هستند.

انتهای پیام/

بروزرسانی جدید فایرفاکس سرعت آن را بهبود می‌بخشد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موزیلا برای رقابت با کروم سرعت FireFox را افزایش می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..