تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه جان‌دادن نمازگزار روزه‌دار در مسجد +فیلم

لحظه جان‌دادن نمازگزار روزه‌دار در مسجد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جوان روزه‌داری اهل اردن در یکی از مساجد عمان مشغول خواندن نماز جماعت بود که یکباره نقش زمین شد. بنا بر اعلام اخبار الساعة این جوان که در لحظه جان به جان آفرین تسلیم کرد، تنها سه هفته از ازدواجش گذشته بود.

بیشتر بخوانید: لحظه مرگ یک نمازگزار در حالت سجده +فیلم

پایگاه‌های خبری عرب‌زبان تا این لحظه گزارش پزشکی دقیقی از علت مرگ شهروند اردنی منتشر نکرده‌اند. گفتنی است؛ چندی پیش نیز نمازگزار سالخورده‌ای در یکی از مساجد استان إربد اردن جان خود را از دست داد. در ادامه لحظاتی از این صحنه تلخ را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه جان‌دادن نمازگزار روزه‌دار در مسجد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..