تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۷ استان درگیر سیل و رعدوبرق/ امدادرسانی به ۲۰۵۰ نفر و فوت ۹ نفر

 مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات گزارشی را در خصوص حوادث جوی (سیل و رعد و برق) از ٢٤ اردیبهشت لغایت اول خرداد ١٣٩٨ تا ساعت ٠٨:٠٠ مطرح کرد. 

وی گفت: ۱۷ استان متأثر از جمله استان آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، رضوی و شمالی، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس،کرمان،کرمانشاه، مرکزی و یزد هستند. 

سلیمی بیان کرد: مناطق امدادرسانی شده ٨٣ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین بودند که در کل به ۲۰۵۰ نفر امدادرسانی انجام شد و ۳۳۹ نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات از انتقال ۸۳ نفر به مناطق امن و ۷ نفر به مراکز درمانی خبر داد و اضافه کرد: متأسفانه در کل ۹ نفر از هموطنانمان فوت کرده‌اند که ۵ نفر در کاشان بر اثر سیل، ۳ نفر در استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری و مرکزی بر اثر رعد و برق و یک نفر در آذربایجان شرقی بر اثر ریزش کوه نیز جان خود را از دست داده‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۵۹ واحد تخلیه آب از منازل مسکونی و ۴۸ دستگاه خودرو نیز از مسیر سیلاب رهاسازی شده‌اند، اظهارداشت: ۱۹۸ تیم مشتمل بر ۷۸۱ نفر در حوادث جاری درگیر بودند.

سلیمی به بیان آمار انجام شده دیگری در این عملیات‌ها پرداخت و گفت: تعداد ۱۲۲ دستگاه چادر، ۴۶۰ تخته پتو، ۲۲۰ تخته موکت، ۱۳۳ کیلوگرم نایلون، ۲۲۰ بسته مواد غذایی و ۱۰۷ قوطی کنسرو نیز بین حادثه دیدگان توزیع شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات در پایان گفت: امدادرسانی در استان‌های ایلام، خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان همچنان ادامه دارد.

۲۳۵۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۷ استان درگیر سیل و رعدوبرق/ امدادرسانی به ۲۰۵۰ نفر و فوت ۹ نفر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..