تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش حماس به احتمال اعدام سه مبلغ سعودی در عربستان

به نقل از پایگاه خبری شهاب، موسی ابومرزوق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: مسئولان سعودی قصد دارند که سه مبلغ را بعد از پایان ماه مبارک رمضان اعدام کنند. این سه مبلغ سلمان العوده و عوض القرنی و علی العمری هستند.

وی پادشاه و ولیعهد سعودی را مسئول ریخته شدن خون این مبلغان سعودی دانست و افزود: " ولی امر و صادر کننده حکم و نگهبانان ولی امر و قضات و زندانیان و همه کسانی که این حکم را شنیده و به این مظلومان یاری نرساندند، مسئول خون آنها هستند"

سایت میدل ایست انگلیس پیشتر نوشته بود که مسئولان سعودی حکم اعدام عوض القرنی و سلمان العوده و علی العمری را صادر کرده اند. این افراد سپتامبر سال 2017 میلادی بازداشت شدند.

2323




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش حماس به احتمال اعدام سه مبلغ سعودی در عربستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..