تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبلیغات اینترنتی تا سال ۲۰۲۰ راه خود را به واتس‌اپ باز می‌کند

تبلیغات راه خود را به واتس‌اپ باز کردندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فیسبوک یک سازمان سود محور است، این بدان معناست که میزان درآمد حاصل شده از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های خریداری شده به وسیله این شرکت برای مدیران آن بسیار مهم است.

واتس‌اپ پیام رسانی است که چندی پیش فیسبوک آن را خریداری کرد. از زمانی که فیسبوک این پیام رسان را خریده، ضرورت حضور تبلیغ در این پلتفرم اجتناب ناپذیر شده است. در حال حاضر، پس از این که برنامه‌ریزی‌های تبلیغاتی برای این پیام‌رسان تائید شده، این غول شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده است که تبلیغات در این پیام‌رسان از سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد.

فیسبوک در طول برگزاری نشست بازاریابی سالانه خود با تائید اطلاعات قبلی، اعلام کرد اولین تبلیغات در قابلیت استاتوس شبه اینستاگرامی واتس‌اپ منتشر خواهد شد. مانند پست‌های معمولی، تبلیغ تمام صفحه را اشغال می‌کند، اما به جای نشان دادن نام مخاطب، واتس‌اپ نام شرکت را نمایش می‌دهد. همچنین، یک لینک در این بخش وجود دارد که پس از کشیدن آن به سمت بالا کاربر وارد صفحه مربوط به تبلیغ مورد نظر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اینستاگرام و واتس‌اپ برای ساعاتی از دسترس کاربران خارج شدند

در حال حاضر مشخص نیست که آیا فیسبوک برنامه بیشتری برای تبلیغات در واتس‌اپ دارد. بخش دیگری که به نظر می‌رسد تبلیغات شرکت‌های مختلف را در خود جای دهد، فهرست چت‌ها است. می‌توان تبلیغات کوچکی را بین تب چت‌ها قرار داد.

گفته شده است که به منظور افزایش سود کسب و کار واتس‌اپ، این تبلیغات به زودی راه خود را به فیسبوک و اینستاگرام باز خواهند کرد. حال که درباره این موضوع صحبت کرده‌ایم جالب است بدانید که به زودی کاربران Whatsapp Business قادر به استفاده از فرمت‌های غنی‌تری برای پیام‌های خود خواهند بود. این پیام‌ها شامل تصاویر یا فایل‌های PDF است که با یک متن کوتاه همراه می‌شوند. در واقع هنگامی که کاربران معرفی یک محصول را می‌بیند می‌تواند در خود پیام عکس را باز کرده و پس از آن به کل کاتالوگ دسترسی داشته باشد.

تبلیغات اینترنتی تا سال ۲۰۲۰ راه خود را به واتس‌اپ باز می‌کنند

تبلیغات اینترنتی تا سال ۲۰۲۰ راه خود را به واتس‌اپ باز می‌کنند

تبلیغات اینترنتی تا سال ۲۰۲۰ راه خود را به واتس‌اپ باز می‌کنند

انتهای پیام/

حضور تبلیغات در واتس‌اپ از سال ۲۰۲۰



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبلیغات اینترنتی تا سال ۲۰۲۰ راه خود را به واتس‌اپ باز می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..