تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانی‌ای که با زبان روزه توسط داعش سر بریده شد +تصاویر

روحانی که توسط داعش سر بریده شد+ تصاویر به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، "ایشان قیام‌الدین غازی" از چهره‌های مشهور مذهبی تاجیکستان به دنبال آشوب در "زندان وحدت" توسط تروریست‌های داعش با زبان روزه سر بریده شد.

اعضای داعش به منظور آزادی زندانیان افراط‌گرا، به رهبری "بهروز گلمراد اف" فرزند سرهنگ فراری ارتش تاجیکستان و یکی از اعضای ارشد داعش در سوریه در این مکان شورش به راه انداختند. در پی این حادثه برخی زندانیان جان خود را از دست دادند که روحانی مذکور جزو مشهورترین آنها بود. یک مقام امنیتی تاجیکستان به خبرگزاری رویترز گفت که در جریان این شورش ۲۹ زندانی کشته شدند. ناگفته نماند که داعش ماه نوامبر گذشته مسئولیت به راه انداختن شورشی دیگر در زندانی در تاجیکستان را برعهده گرفته بود.

گفتنی است؛ این روحانی ۶۶ ساله تاجیک که نقش بسیار چشمگیری در تجمعات آزادی‌خواهانه سال ۱۹۹۱ داشت توسط دولت تاجیکستان به برانگیختن بی‌نظمی ملی، خیانت به دولت و دعوت عمومی برای شورش متهم شد،دولت تاجیکستان پس از تحمیل فشارهای بسیار به این روحانی و خانواده‌اش، سرانجام او را مجبور به اعتراف تحت شکنجه و نسبت دادن موارد متعددی به جمهوری اسلامی ایران کرد. عاقبت این اعتراف محکوم شدن به ۲۵ سال حبس در زندان بود که طی گذران این دوران توسط داعش سر بریده شد.

نکته‌ای درباره ماجرای ارتباط او با جمهوری اسلامی وجود دارد، اینکه قیام‌الدین در سال ۲۰۰۰ برای مداوای فرزند خردسالش که به‌گفته وی دچار بیماری فلج پا شده بود، به ایران سفر می‌کند. در آن زمان شایعاتی علیه وی مبنی بر گرویدنش به مذهب تشیع در رسانه‌های تاجیک منتشر شد که وی در سال ۲۰۰۸ در مصاحبه با هفته‌نامه ملت، این موضوع را رد کرد. وی همچنین در خصوص اتهاماتی مبنی بر دریافت پول از ایران و تقبل مذهب تشیع گفته بود: چنین نیست. بنده  اعتقاد کامل به سنت رسول‌الله (ص) دارم و خود را یک سنی می‌دانم.

در ادامه تصاویری از روحانی را مشاهده می‌کنید.

روحانی که با زیان روزه توسط داعش سر بریده شد+ تصاویر

روحانی که با زیان روزه توسط داعش سر بریده شد+ تصاویر

روحانی که با زیان روزه توسط داعش سر بریده شد+ تصاویر

روحانی که با زیان روزه توسط داعش سر بریده شد+ تصاویر

روحانی‌ای که با زبان روزه توسط داعش سر بریده شد +تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانی‌ای که با زبان روزه توسط داعش سر بریده شد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..