تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گله عجیب ستاره پرپسولیس از هواداران

به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی: در غیاب سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده به خوبی در قالب رهبر خط دفاع پرسپولیس ظاهر شد و فوق العاده کار کرد. شماره ۳ پرسپولیس روی زمین و هوا به بغداد بونجاح و سایر مهاجمان السد باج نداد و بهترین مدافع تیمش بود. شجاع خلیل زاده پس از پایان این دیدار مصاحبه کرد و گفت: «از هواداران پرسپولیس گله دارم. آن‌ها باید در دیدار با السد بیشتر از تیم خودشان حمایت می‌کردند، چون پرسپولیس قهرمان لیگ است و...» یکی دیگر از اتفاقات حاشیه‌ای پس از پایان این دیدار در منطقه میکسدزون رخ داد و وسط مصاحبه شجاع خلیل زاده شیشه میکسدزون شکست...


* نزدیک بود درمیکسدزون الکی مصدوم شوی...

بله، به خیرگذشت!

گله عجیب ستاره پرپسولیس از هواداران


* ترسیدی؟

نه، ترس که نه ولی فکرش را نمی‌کردم شیشه میکسدزون بشکند! یک لحظه همه ما و همکاران شما شوکه شدیم.


* به هرحال به خیر گذشت. حالا چرا از هواداران پرسپولیس گلایه کردی؟
(با خنده) گلایه دوستانه بود. هواداران پرسپولیس تاج سر من هستند. من و امثال من هر چه داریم از این هواداران است. راستش را بخواهید عادت کردیم همیشه سکو‌های استادیوم آزادی را به رنگ قرمز ببینیم. دوست داشتیم درآخرین بازی خودمان در ورزشگاه آزادی تماشاگر بیشتری ببینیم اما... ان‌شا‌الله هواداران پرسپولیس در بازی حذفی به اصفهان می‌آیند و مثل همیشه از ما حمایت می‌کنند.


* از بازی در اصفهان نمی‌ترسی؟
نه، با این همه هوادار پرسپولیسی چه ترسی داریم.


* ولی گفته بودی برخی از تماشاگران سپاهان به استادیوم می‌آیند که فقط به پرسپولیس فحش بدهند؟
من گفتم و باز هم می‌گویم حساب مردم شریف اصفهان و هواداران واقعی سپاهان از این افراد جداست. ما با سپاهان یک رقابت کاملاً فوتبالی داریم. هدف فوتبال هم این است که همه لذت ببرند. متأسفانه برخی اوقات شاهد رفتار‌های غیرفوتبالی هستیم و منظورم این افراد بود که نه خودشان از تماشای فوتبال لذت می‌برند و نه اجازه می‌دهند دیگران لذت ببرند.


* فکرمی کنی نتیجه بازی حذفی با سپاهان چه می‌شود؟
ما فقط و فقط برای برد به اصفهان می‌رویم. بازی بسیار سختی مقابل سپاهان داریم، اما بچه‌ها و کادر فنی برای قهرمانی جام‌حذفی و دبل کردن همقسم شده‌اند. امیدوارم تماشاگران دو تیم هم شاهد یک بازی زیبا و جذاب باشند.


* برگردیم به بازی با السد. خیلی خوب بازی کردی؟
نظرلطف شماست. من فقط وظیفه‌ام را انجام دادم. همه بچه‌ها خوب بودند و توانستیم روزی خوب برای پرسپولیس رقم بزنیم.


* و روزی بد برای خداحافظی ژاوی ارناندس!
ژاوی یک فوق‌ستاره در دنیای فوتبال است. یک هافبک بی‌نظیرکه در ۴۰ سالگی هم پاس‌هایی می‌دهد که جوانان نمی‌توانند. او جلوی ما هم عملکرد خوبی داشت، اما به عنوان قهرمان ایران باید نشان می‌دادیم چه تیمی هستیم. از آن گذشته همه آسیا دید که پرسپولیس به خاطر اشتباهات داوری از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. ما دو گل صد درصد آفساید خوردیم وگرنه الان باید به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کردیم. خیلی حیف شد خیلی!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گله عجیب ستاره پرپسولیس از هواداران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..