تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نصب دوربین مداربسته در کولر، ترفند خلافکار حرفه‌ای برای فرار از دست پلیس

سرهنگ احمد ناصری رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد در پی انجام عملیاتی توانستند یک مالخر لوازم سرقتی خودرو اعم از ضبط، باند، لاستیک و غیره را در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

وی افزود: ماموران با در دست داشتن حکم قضایی قصد ورود به منزل متهم را داشتند، اما وی با نصب دوربین بر روی کولر آبی در بام منزلش؛ ورود و خروج افراد را در محله تحت نظر داشت و اجازه ورود ماموران را به داخل منزل نمی‌داد.

سرهنگ ناصری تصریح کرد: سرانجام مأموران با ترفند پلیسی وارد منزل متهم شدند و در یک اقدام ضربتی وی را دستگیر کردند.

رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد خاطرنشان کرد: از مخفیگاه متهم تعدادی لاستیک خودرو، ضبط، باند، گوشی تلفن همراه، کیف مسافرتی سرقتی نیز کشف و ضبط شد.

۲۳۵۲۳۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نصب دوربین مداربسته در کولر، ترفند خلافکار حرفه‌ای برای فرار از دست پلیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..