تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زلزله در نقطه صفر مرزی؛ اقلیم کردستان عراق لرزید

به گزارش مرکز لزره نگاری ایران، ساعت ۷ و ۵۹ دقیقه و ۵۱ ثانیه روز پنجشنبه دوم خرداد زمین لرزه ای در عمق ۱۰ کیلومتری زمین با عرض جفرافیایی ۳۵.۶۸ درجه شمالی مرز عراق و کردستان - حوالی مریوان (کردستان) رخ داد.
نزدیکترین شهرها به این زمین لرزه مریوان با ۲۴ کیلومتر، چناره و بویین سفلی با ۲۸ کیلومتر بودند و نزدیکترین مراکز استان به آن نیز سنندج در ۹۸ کیلومتری و کرمانشاه در ۱۷۸ کیلومتری است.
آرتیکاس اقبال سرپرست فرمانداری مریوان با بیان اینکه این زمین لرزه در شهر مریوان احساس نشده است، اظهار داشت: مرکزیت این زمین لرزه در خاک عراق گزارش شده و با توجه به مجاروت آن دستگاه های لرزه سنج آن را ثبت کرده اند.
شهرستان مریوان در ۱۲۵ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و از قمست غرب خود به شهر پنجوین در استان سلیمانیه اقلیم کردستان عراق با ۱۰۰ کیلومتر مرز متصل است.
کردستان از استان های مرزی کشور است که ۲۲۷ کیلومتر مرز با شمال عراق دارد.

۲۳۵۲۳۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زلزله در نقطه صفر مرزی؛ اقلیم کردستان عراق لرزید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..