تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری جرج آر آر مارتین در ساخت بازی رایانه‌ای

جورج آر آر مارتین در تولید یک بازی همکاری می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جرج آر آر مارتین نویسنده کتاب مشهوری است که مدتی است از ساخت سریال آن نیز می‌گذرد و توجه جهان را جلب کرده است. این کتاب، «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) است که به تازگی قسمت آخر سریالش نیز پخش شد و به پایان رسید. مدت‌ها پیش، شایعه‌ای مبنی بر همکاری خالق بازی تاج و تخت، جورج آر آر مارتین با توسعه دهنده عناوین Dark Souls و Sekiro: Shadows Die Twice یعنی شرکت FromSoftware در فضای مجازی منتشر شد. در ابتدا این شایعه صحت نداشت اما خبرهای جدید نشان می‌دهند که این شایعه تأیید شده است.

در پست جدید سایت این نویسنده مشهور، مارتین تأیید کرده است که وی در حال همکاری در یک پروژه بازی ویدئویی است. مارتین این مسئله را در باره کارهای بعدی خود پس از به پایان رسیدن سریال محبوب «بازی تاج و تخت» مطرح کرده است. وی همچنین به این نکته اشاره کرده است که همکاری وی با شرکتی ژاپنی خواهد بود که قرار است یک بازی جدید را روانه بازار جهانی کند. مارتین در این پروژه به سازندگان بازی مشاوره می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بازی God of War ده میلیون نسخه فروش کرد

اینگونه که مشخص است، مارتین قرار نیست به صورت مستقیم با شرکت FromSoftware برای تولید یک بازی جدید همکاری کند اما خبرهای پیش از این اشاره دارند که مارتین پیش از انتشار شایعات درباره همکاری وی با شرکت FromSoftware، امسال به این شرکت در پروژه‌هایی مشاوره داده است. البته، این خبرها هنوز به طور قطعی تأیید نشده‌اند ولی قطع به یقین همکاری مارتین در یکی از پروژه‌های بازی سازی منجر به تولید یک بازی بسیار خوب خواهد شد و مشتاقان زیادی منتظر آن بازی خواهند بود.

خوشبختانه، اگر این خبر حقیقت داشته باشد و مارتین با FromSoftware در تولید یک بازی همکاری کند می‌توانیم این خبر را در جشنواره E3 امسال از زبان مسئولان شرکت بشنویم.

انتهای پیام/

همکاری خالق «بازی تاج و تخت» با یک شرکت بازی سازی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری جرج آر آر مارتین در ساخت بازی رایانه‌ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..