تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین هدیه تولد من/ انگشتر یادگاری که رهبر انقلاب به بانوی شاعر دادند +عکس

رهبریبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در شب ولادت باسعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام) جمعی از استادان زبان و ادب پارسی و شاعران جوان و پیشکسوت با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. 

یکی از بانوان شاعری که در این دیدار حضور داشت، خانم عاطفه جوشقانیان بود. متنی که در ادامه می‌خوانید، روایت ایشان از انگشتری است که از رهبر انقلاب به یادگار گرفتند.

بسم الله النور
خیلی خاص بود. الحمدلله. بی سابقه بود اینگونه خدمت آقا رسیدنِ خانم ها. و البته عده محدودی به این توفیق نایل شدیم. الحمدلله. وقتی به آقا گفتم شب تولدمه، ایشون گفتن به به مبارکه! و من بال درآوردم‌...
از ایشون هدیه تولد خواستم و انگشتری بهم دادن. سلام دوستان عزیزم رو رسوندم و از طرف خودم و اونها التماس دعا گفتم‌. گفتم دعا کنید عاقبت بخیر بشیم. دو تا از اشعارم رو بهشون تقدیم کردم و اون نوشته ای که داریم می خونیم، شعرمه.

بهترین هدیه تولد من
براتون دعا می کنم این حال خوب نصیبتون بشه. خانومایی که سال اول دیدارشون بود شاید حال من و درک نکنن. بی سابقه بود اینگونه خدمت آقا رسیدن و در کنار حضرت ماه افطار کردن.

عاطفه جوشقانیان
سی و یک اردیبهشت

رهبری

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین هدیه تولد من/ انگشتر یادگاری که رهبر انقلاب به بانوی شاعر دادند +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..