تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجاوز وحشتناک به دختر جوان در استخر هتل و فیلمبرداری از ان + عکس

دختری ۱۶ ساله پس از آشنایی در برنامه دوستیابی به دام مرد پلید کشانده شد.

به گزارش شمانیوز به نقل از رکنا، مرد جوانی در لس آنجلس به اتهام تجاوز به دختری زیر سن قانونی در یکی از هتل‌های این کشور دستگیر و زندانی شد.

بر اساس گزارش پلیس، متهم پیتر کورسو ۲۵ ساله پس از آشنایی با قربانی در برنامه دوستیابی او را به یکی از هتل‌های لس آنجلس دعوت کرد و مورد تجاوز قرار داد.

تجاوز وحشتناک به دختر جوان در استخر هتل و فیلمبرداری از ان + عکس
قربانی ۱۶ ساله که پس از تعرض مورد تهدید مرد متجاوز قرار گرفته بود با مراجعه به اداره پلیس موضوع را گزارش داد و گفت: متهم از این رابطه کثیف و آزار و اذیتش فیلمبرداری کرده و گفته در ازای لو دادن این رابطه فیلم هایش را در فضای مجازی منتشر می‌کند.

ماموران پلیس پس از ثبت شکایت با پیگیری و بررسی دوربین‌های هتل توانستند متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

اکنون قربانی با قرار وثیقه به زندان منتقل شد تا جلسه دادگاهی اش به زودی برگزار شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجاوز وحشتناک به دختر جوان در استخر هتل و فیلمبرداری از ان + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..