تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش تند باشگاه سپاهان به محرومیت بیرانوند

مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان گفت: ما یک بازی را از دست دادیم به دلیل اینکه کمیته اخلاق یک جلسه یزدانی را محروم کرد.

به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی، سیامک قلیچ‌خانی، درباره شرایط کنونی تیم سپاهان گفت: خدا را شکر تیم وضعیت خوبی دارد. تمرینات به طور منظم برگزار می‌شود تا بازیکنان برای بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس آماده شوند. در همین راستا فردا یک بازی دوستانه با تیم منتخب دانشجویان ایران در فولادشهر برگزار می‌کنیم.

واکنش تند باشگاه سپاهان به محرومیت بیرانوند


قلیچ‌خانی در مورد اینکه آیا در بازی فردا همه نفرات همراه تیم هستند، گفت: همه نفرات در اختیار تیم هستند بازیکن مصدومی نداریم. تنها ولادیمیر کومان به علت مصدومیت با تیم نخواهد بود و او از روز جمعه به تمرینات گروهی اضافه می‌شود.


مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان در مورد اینکه نتیجه موضوع ۵۰-۵۰ در بازی نیمه نهایی جام حذفی چه سرانجامی پیدا کرد، گفت: به ما اعلام شده در این مورد هیچ صحبتی نکنیم تا شورای تـأمین تصمیم‌گیری کند و ما هم نمی‌توانیم در این مورد صحبتی داشته باشیم.


وی در خصوص محرومیت علیرضا بیرانوند با تصمیم کمیته اخلاق و احتمال غیبت او در بازی سپاهان و پرسپولیس گفت: ما موافق محرومیت هیچ بازیکنی نیستیم و دوست دارم همیشه حریفان با تمام قوا مقابل هم حاضر شوند. اصولاً محرومیت بازیکنان کار خیلی بازدارنده‌ای نیست. اما یک نکته را باید بگویم؛ ما همین مشکل را برای سیاوش یزدانی داشتیم و یک بازی را از دست دادیم به دلیل اینکه کمیته اخلاق یک جلسه یزدانی را محروم کرد. در مجموع معتقدم عدالت باید برای همه تیم‌ها یکسان باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش تند باشگاه سپاهان به محرومیت بیرانوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..