تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید ۱۳۰ هزار تن گندم در فارس

خرید ۱۳۰ هزار گندم در فارسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه سه کشور گفت: از اواخر فروردین امسال که خرید تضمینی گندم از کشاورزان فارس آغاز شده تاکنون ۱۳۰ هزار تن گندم از بهره برداران این استان خریداری شده است.
لطف رستاد افزود: قیمت هر کیلو گندم معمولی و نان خریداری شده از کشاورزان هزار و ۷۰۰ تومان و گندم دروم هزار و ۷۷۰ تومان است.
وی گفت: هم اینک کار برداشت و خرید گندم در شهرستان‌های کازرون، ممسنی، فراشبند، مُهر، لار، لامرد و خنج در حال انجام است.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه سه کشور با بیان این که کار خرید تضمینی گندم در استان از طریق ۱۴۰ مرکز خرید انجام می‌شود.
رستاد افزود: به منظور کوتاه کردن دست دلالان، شرکت غله به کشاورزانی که گندم خود را به شکل مستقیم به سیلو‌های ملکی این شرکت تحویل دهند، علاوه بر بهای گندم، به میزان هر کیلو گندم تا سقف ۲۰ تومان هزینه کرایه نیز به کشاورزان پرداخت خواهد کرد.
وی گفت: تاکنون بهای ۶۰ درصد گندم خریداری شده به کشاورزان پرداخت شده است.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه سه کشور افزود: تاکنون حدود چهار هزار تن کلزا به قیمت هر کیلو سه هزار و ۴۰۰ تومان توسط ۳۷ مرکز خرید دانه‌های روغنی از کشاورزان استان خریداری شده و بهای ۸۸ درصد آن‌ها نیز به کشاورزان پرداخت شده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید ۱۳۰ هزار تن گندم در فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..