تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گران فروشی در فروشگاه‌هایی به اسم همواره تخفیف

ماهیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای جذب حداکثری مشتریان از طریق عرضه انبوه محصولات با قیمت‌هایی پایین‌تر از بازار است. فروش عمده کالا و محصولات ریز و درشت، حاشیه سود این فروشگاه‌ها را به سهولت تامین می‌کرد. استفاده از تکنیک سود پایین، فروش بالا استراتژی اصلی این مراکز خرید به حساب می‌آید.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، بنا بر این مایه تعجب است که فروشگاهی به اسم رفاه که با انواع و اقسام تبلیغات از جمله «همواره تخفیف» و برگزاری جشنواره‌های مختلف موجی از مشتریان را به سوی خود می‌کشند، در این وانفسای گرانی اقدام به برهم زدن چهارچوب خود کنند. چندی پیش یکی از مخاطبین این خبرگزاری با ارائه اطلاعاتی، به روشنی پرده از تخلفات و گران‌فروشی پشت پرده این فروشگاه کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گران فروشی در فروشگاه‌هایی به اسم همواره تخفیف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..