تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هرآنچه باید درباره جام جهانی جوانان ۲۰۱۹ بدانید/ نبرد ستاره‌ها در مرکز اروپا

هرآنچه باید درباره جام جهانی جوانان ۲۰۱۹ بدانید/ نبرد ستاره‌ها در مرکز اروپابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جام  جهانی فوتبال زیر ۲۰ سال ۲۰۱۹ لهستان درحالی قرار است فردا (پنج شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸) آغاز شود که ۲۴ در این مسابقات حضور دارند و برای مشخص شدن قهرمان نیز باید تا ۲۵ خرداد صبر کرد.

این رقابت‌ها در لهستان و در ۶ شهر برگزار می‌شود که انگلیس نایب قهرمان دوره گذشته در این مسابقات حضور ندارد و قطر، کره جنوبی، ژاپن و عربستان سعودی نمایندگان آسیا هستند. تیم ملی جوانان ایران در سال ۲۰۱۶ با کسب عنوان سومی جام ملت‌ها به صورت مشترک با ویتنام به جام جهانی زیر ۲۰ سال در سال ۲۰۱۷ با هدایت امیرحسین پیروانی راه پیدا کرد و نتایج بدی نگرفت و این موفقیت بعد از ۱۶ سال بود که برای ایران به دست می‌آمد و یکی از دلایل ۵ ستاره شدن فدراسیون فوتبال عملکرد موفقیت آمیز تیم ملی جوانان در جام ملت‌های آسیا بود، اما جوانان ایران موفق نشدند به این دوره از جام جهانی راه پیدا کنند.

گروه بندی جام جهانی زیر ۲۰ سال ۲۰۱۹ به شرح زیر است:

گروه A: لهستان - کلمبیا - تاهیتی - سنگال

گروه B: مکزیک - ایتالیا - ژاپن - اکوادور

گروه C: هندوراس - نیوزیلند - اروگوئه - نروژ

گروه D: نیجریه - اوکراین - ایالیت متحده آمریکا - قطر

گروه E: فرانسه - مالی - پاناما - عربستان سعودی

گروه F: پرتغال - آرژانتین - آفریقای جنوبی - کره جنوبی

در بین کشور‌های آسیایی، کره جنوبی با ۱۵ بار حضور در جام جهانی رکورد دار است که آخرین دوره مربوط به سال ۲۰۱۷ می‌شود. بهترین مقام چشم بادامی‌ها به چهارمی در سال ۱۹۸۳ بازمی گردد و جئونگ یانگ است.  

پرافتخارترین تیم حاضر نیز آرژانتین است که با تمامی ستارگانش حضور یافته و در گروه آخر با پرتغال، آفریقای جنوبی و کره جنوبی همگروه است. این تیم در سال‌های ۱۹۷۹ - ۱۹۹۵ - ۱۹۹۷ - ۲۰۰۱ - ۲۰۰۵ و ۲۰۰۷ به قهرمانی رسیده و در این دوره ستارگانی مانند پرز، سوسا، مورانی، گایچ و ... در اختیار دارد.  

در سال ۲۰۱۷ انگلیس موفق شد با پیروزی یک بر صفر رو در روی ونزوئلا به پیروزی یک بر صفر برسد و مقام قهرمانی را از آن خود کند، اما در این دوره این ۲ تیم حضور ندارد تا فرانسه تنها تیم با افتخار دوره گذشته باشد که در لهستان حضور دارد. انگلیس در سال ۲۰۱۷ و با هدایت پاول سیمپسون و ستارگانی از جمله سولانکه، کوک، کنی و ... به قهرمانی رسید، اما در این دوره حضور ندارد.

تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان هم که در دوره گذشته این رقابت‌ها در کره جنوبی با سرمربیگری امیرحسین پیروانی ابتدا یک بر صفر کاستاریکا را شکست داده و در ادامه با نتایج ۴ بر ۲ و ۲ بر یک مغلوب زامبیا و پرتغال شد تا با قعرنشینی در گروهش فرصت صعود به مرحله یک هشتم نهایی را از دست بدهد به دلیل حذف در مرحله اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۹ در قاره آسیا در دوره فعلی شرکت نمی‌کند.

همچنین برنامه بازی‌های روز اول جام جهانی زیر ۲۰ سال به شرح زیر است:

گروه A:

تاهینی - سنگال (ساعت ۲۰:۳۰)

لهستان - کلمبیا (ساعت ۲۳)

گروه B:

مکزیک - ایتالیا (ساعت ۲۰:۳۰)

ژاپن - اکوادور (ساعت ۲۳)

جام جهانی در ۶ شهر شامل بیلسکو بیالا، بیدگوژ، جدینیا، لوژ، لوبلین و تیچی برگزار می‌شود و هرچند داوود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال به عنوان ناظر داوری به این کشور رفته، اما احمد الکاف عمانی، محمد تقی سنگاپوری و ادهم مخادمه اردنی به همراه کمک هایشان ۳ نماینده داوری قاره آسیا را تشکیل می‌دهند و از ایران داوری در این مسابقات نیست.

همیشه فوتبالیست های بزرگ و ارزنده ای از جام جهانی جوانان چهره می شوند و حال باید دید در سال ۲۰۱۹ و در لهستان که در مرکز اروپا قرار دارد، چه بازیکنانی معروف خواهند شد.

این جام ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ به پایان می‌رسد، اما ۳ کشور عربستان، بحرین و امارات برای میزبانی جام جهانی زیر ۲۰ سال در سال ۲۰۲۱ رسما درخواست خود را به فدراسیون بین‌المللی فوتبال ارائه داده‌اند و منتظر پاسخ فیفا هستند تا میزبانی در دوره بعد به آسیا بیاید.

انتهای پیام/

جام جهانی زیر ۲۰ سال ۲۰۱۹ آغاز شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هرآنچه باید درباره جام جهانی جوانان ۲۰۱۹ بدانید/ نبرد ستاره‌ها در مرکز اروپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..