تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مستنداتی درباره آیین‌نامه ۵۰-۵۰ وجود ندارد

۸۶۶۷۶۸

۴۱۹۴ 

هیئت فوتبال استان اصفهان آب پاکی را روی دست فدراسیون فوتبال ریخت!

طرفداری: حمیدرضا دادخواه، دبیر هیات فوتبال استان اصفهان درباره آیین نامه تماشاگران جام حذفی گفت:

شورای تأمین روز دوشنبه تشکیل جلسه داد که من هم در این نشست حضور داشتم. با توجه به مواردی که مطرح شد، تمام اعضای شورای تأمین به اتفاق با برگزای بازی با ظرفیت ۵۰-۵۰ تماشاگران مخالف هستند.

جلسه ما همراه با سرهنگ امجدیان فرمانده یگان ویژه استان و فیروزی نماینده باشگاه سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان، در راستای برنامه‌ریزی نوع آرایش تماشاگران و جایگاهی که قرار است به آنها تعلق بگیرد بود و منتظریم ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد تا بتوانیم طبق آن اقدام کنیم.

مستنداتی درباره آیین‌نامه برگزاری ۵۰-۵۰وجود ندارد

به نقل از پایگاه خبری سپاهان، سوال اینجاست که اگر سازمان لیگ از تصمیم خود برنگردد و همچنان بر تقسیم برابر سکوها اصرار بورزد، آیا شورای تأمین استان اصفهان با برگزاری مسابقه نیمه‌نهایی موافقت خواهد کرد؟ دادخواه اینطور پاسخ داده:

آن‌طور که من شنیده‌ام، مدیرعامل سپاهان اعلام کرده‌ اگر بخواهند بازی را به صورت ۵۰-۵۰ برگزار کنند، این تیم از ادامه حضور در جام حذفی انصراف خواهد داد.

وی ادامه داد:

ما مسئول برگزاری مسابقه هستیم اما در عین حال که زیرمجموعه سازمان لیگ و فدراسیون محسوب می‌شویم، باید از منافع باشگاه سپاهان هم دفاع کنیم. آیین‌نامه‌ای که مسئولان سازمان لیگ درباره‌اش صحبت می‌کنند، ابهاماتی دارد و به باشگاه‌ها و به هیات فوتبال ابلاغ نشده است. در واقع ما هیچ مستنداتی در خصوص آیین‌نامه‌ی برگزاری جام حذفی در هیات فوتبال اصفهان و باشگاه سپاهان نداریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مستنداتی درباره آیین‌نامه ۵۰-۵۰ وجود ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..