تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش تهیه خوراک لوبیا سفید

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه رمضان است و سادگی و صفا و معنویت؛ این ماه یکی از ماه‌های ویژه‌ای است که مردم در نقاط مختلف کشور آن را با آداب و رسوم خاصی آغاز کرده و به پایان می‌رسانند، در این میان سفره‌های افطاری و سحری رمضان رنگ و بوی دیگری دارد و تنوع این سفره‌ها از نقطه‌ای به نقطه دیگر کشور فرق می‌کند.

آش های خوشمزه اصیل ایرانی عضو جدانشدنی سفره های افطار این ماه  است. به همین منظور در ادامه طرز تهیه آش لوبیا سفید که بسیار خوشمزه است را به شما عزیزان آموزش داده‌ایم و پیشنهاد می‌کنیم حتما امتحانش کنید و از طعمش لذت ببرید.

غذای اصیل ایرانی

مواد لازم :

لوبیا سفید: ۱ و ۱/۲ پیمانه
سبزی آش خورد شده: ۴۰۰ گرم (تره، جعفری، گشنیز)
اسفناج درشت خورد شده: ۴۰۰ گرم
رشته آشی: ۲۰۰ گرم
کشک به مقدار لازم
پیاز داغ، نعنا داغ و سیر داغ به مقدار لازم
آش لوبیا سفید؛ این غذای اصیل ایرانی

مراحل تهیه آش لوبیا سفید:

۱. ابتدا لوبیا سفید که از شب قبل خیسش کرده بودیم رو با مقداری آب داخل قابلمه ریخته و در قابلمه رو هم میذاریم تا بپزن.

۲. برای طعم و بوی بهتر حبوبات هنگام پخت مقداری از پیاز داغ و سیر داغ رو بهشون اضافه میکنیم تا با هم بپزن.

۳. حالا اجازه بدین تا لوبیا کاملا بپزه.

۴. بعد از حدود ۱ تا ۲ ساعت که لوبیا پخت، سبزی آش و اسفناج رو هم به مواد اضافه میکنیم و در قابلمه رو میبندیم تا سبزی هم بپزه.

۵. بعد از حدود سه ربع تا یک ساعت که سبزی هم پخت، رشته رو اضافه میکنیم و آش رو کمی هم میزنیم تا رشته‌ها به هم نچسبن وبعد اجازه میدیم تا رشته‌ها بپزن و حجیم بشن.

۶. وقتی آش پخت مجددا کمی سیرداغ و پیازداغ بهش اضافه میکنیم تا آشمون مزه بگیره و بعد به مقدار دلخواه کشک هم میریزیم و میذاریم تا کشک کمی بجوشه.

۷. دیگه آش خوشمزمون حاضره و میتونیم باز تزیین نعنا داغ، کشک و … سروش کنیم، نوش جان.

منبع: برترینها

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش تهیه خوراک لوبیا سفید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..