تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک گزینه فوق العاده برای جایگزینی شفر در استقلال !

شکست برابر پدیده باعث شد تا مدیران استقلال به همکاری خود با شفر با وجود یک سال دیگر قرارداد پایان دهند. گزینه جایگزینی شفر آماده بود و همچنانکه پیش بینی می شد سکان هدایت آبی پوشان به فرهاد مجیدی داده شد.

مجیدی توانست آمار خوبی با استقلال از خود به جای گذارد.کسب ۱۱ امتیاز از ۱۵ ممکن عملکرد این مربی جوان در استقلال است

مجیدی ۲ بار در لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان و سپیدرود تیمش را برنده از زمین خارج کرد و یکبار هم در لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین.دیدار آبی پوشان با هدایت مجیدی مقابل صنعت نفت در لیگ برتر و الدحیل در آسیا مساوی به پایان رسید

استقلال با هدایت مجیدی ۹ گل زد و ۵ گل دریافت کرد. آنها در این بازی‌ها یک کلین شیت داشتند و یک پنالتی هم خراب کردند. همچنین این تیم تنها در یک بازی موفق به گلزنی نشد. تنها بازی استقلال با مجیدی که بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید، دیدار با صنعت نفت در آبادان بود.آخرین دیدار استقلال با هدایت مجیدی نیز شب گذشته در امارات صورت گرفت که آبی پوشان توانستند این بازی را با نتیجه ۲ بر یک به سود خود خاتمه دهند.

فرهاد مجیدی در نخستین تجربه مربیگری خود در آبی پوشان پایتخت عملکرد رضایت بخشی از خود نشان داده و ثابت کرده که می تواند آبی پوشان را به آرامش برگرداند.

مجیدی با وجود آنکه پیش از این تاکید کرده بود که نمی خواهد سرمربی فصل بعد استقلال باشد اما بعد از دیدار برابر سپیدرود تغییر موضع داد و تاکید کرد که می تواند شخصیت لازم را به آبی پوشان برگرداند و این اظهار نظر نشان داد که او سودای مربیگری و کارهای بزرگ را در سر دارد.

مدیران استقلال ظاهرا موافق مجیدی نیستند و آنها اصرار دارند که باید تیم سرمربی خارجی جذب کند و انگار که سود و نفع آنها در آمدن مربی خارجی و کشتن زمان آن هم برای تیمی است که صبر هواداران لبریز شده و انتظاری جز قهرمانی در فصل جدید ندارند.

مجیدی کارنامه خوبی چه در آسیا و چه در لیگ برتر با استقلال داشته است. او با چند تغییری به ویژه در خط حمله نشان داد که شناخت خوبی از آبی پوشان پیدا کرده و می توان امیدوار به کسب نتایج بهتر برای او در فصل بعد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک گزینه فوق العاده برای جایگزینی شفر در استقلال !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..