تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مثلث مرگباری که ” فرهاد ” در استقلال ساخت !

استقلال با هدایت فرهاد مجیدی در آخرین بازی فصل خود در دیدار که برای این تیم تشریفاتی اما حیثیتی بود به مصاف العین امارات رفت.

آبی پوشان پایتخت در این دیدار با وجود آنکه گل نخست را دریافت کردند اما با بازی خوب خود توانست دو گل به ثمر رسانند و یک پنالتی را هم از دست دادند و در نهایت سه امتیاز را کسب کردند هر چند که از صعود به دور بعد بازماندند.

استقلال با فرهاد مجیدی که پنج دیداری که به میدان رفت سه پیروزی و دو تساوی به دست آورد که این روند بسیار خوبی برای مجیدی که نخستین تجربه مربیگری خود را پشت سر می گذارد به شمار می آید.

فرهاد مجیدی که در بین هواداران استقلال از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است توانست استقلال را در روزهای پایانی فصل به آرامش برساند هر چند که این آرامش سودی برای تیم پرطرفدار پایتخت به دنبال نداشت اما یک پیام مهم را رساند و آن اینکه فرهاد مجیدی با کسب تجربه بیشتری می تواند به مربی بزرگ برای آّبی پوشان تبدیل شود.

فرهاد مجیدی نشان داد که شناخت بسیار خوبی از بازیکنان استقلال دارد. او ترکیبی کاملا متفاوت با آنچه که شفر در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا در خط حمله به میدان می فرستاد به کار گرفت و جواب اعتماد خود به بازیکنان مورد علاقه اش را گرفت.

شفر بیشتر به ایسما و منشا اعتماد داشت اما مجیدی ترجیح داد که به بازیکنان ایرانی بیشتر اعتماد کند.

با آمدن مجیدی به یکباره روح الله باقری به ترکیب اصلی برگشت و این بازیکن با وجود مدتها نیمکت نشینی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و ثابت کرد که نیمکت نشینی اش در دوران شفر کاملا اشتباه بوده است.

مرتضی تبریزی و مهدی قائدی به همراه روح الله باقری مثلث خط حمله استقلال در دوران مجیدی بودند و این سه بازیکن به خوبی توانستند مشکلات خط حمله تیم آبی پوشان را برطرف کنند و آرامش را به خط حمله برگردانند.

استقلال با مثلث جدید خود که مجیدی آنها را در ترکیب اصلی به میدان فرستاد شیرین شد و توانست برابر العین سه امتیاز حیثیتی را به دست آورد. فرهاد مجیدی ثابت کرد که به شناخت خوبی در تیم آبی پوش رسیده است و اگر فرصت به او داده شود با تغییراتی که مد نظرش خواهد بود آرامش را به آبی پوشان برخواهد گرداند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مثلث مرگباری که ” فرهاد ” در استقلال ساخت !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..