تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر/ نیکی لائودا؛ تاجر و قهرمان فرمول یک

نیکی لائودا، قهرمان فرمول یک جهان، در سال ۱۹۷۶ در مسابقه‌ای در آمریکا در حالیکه با فراری مسابقه می‌داد، دچار سانحه آتش‌سوزی شد. در این سانحه کلاه ایمنی او از سرش افتاد و صورتش جراحات زیادی برداشت از جمله گوش راست او که کاملا از بین رفت. پزشکان امیدی به زنده ماندن لائودا نداشتند. فرادید| نیکی لائودا در سال ۱۹۴۹ در اتریش به دنیا آمد. او راننده سابق فرمول یک، تاجر، و خلبان اتریشی و سه بار قهرمان فرمول یک جهان بود. او رئیس هیئت مدیره تیم فرمول یک مرسدس بنز بود و چند شرکت هواپیمایی را اداره می‌کرد. وی در ۲۰ مه ۲۰۱۹ درگذشت.

او در سال ۱۹۷۶ در مسابقه‌ای در آمریکا در حالیکه با فراری مسابقه می‌داد، دچار سانحه آتش‌سوزی شد. در این سانحه کلاه ایمنی او از سرش افتاد و صورتش جراحات زیادی برداشت از جمله گوش راست او که کاملا از بین رفت. پزشکان امیدی به زنده ماندن لائودا نداشتند، این درحالی بود که او پیش از مسابقه به دلیل ضعف ایمنی از مسابقه دهندگان خواسته بود که مسابقه را تحریم کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر/ نیکی لائودا؛ تاجر و قهرمان فرمول یک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..