تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجاهدت رزمندگان در عملیات بیت المقدس عمارگونه بود

مسئول تربیت و آموزش سپاه میانه با اشاره به رشادت های بی نظیر رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس، رزم آن ها در این عملیات را عمارگونه دانست و گفت: عمار در جنگ صفین 95 سال از عمر مبارکش می گذشت ولی همچون جوان 20 ساله می جنگید تا اینکه پس از ماه ها نبرد تن به تن در این جنگ به شهادت رسید، رزمندگان ما نیز بدون هیچ ترسی از دشمن، عمارگونه در برابرش ایستادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عادل ابراهیم نژاد در آیین گرامیداشت سوم خرداد، عملیات بیت المقدس با بیان اینکه عِدّه و عُدّه ما در این جنگ غیرقابل مقایسه با دشمن بود و چیزی غیر از ایمان نمی توانست موجب پیروزی رزمندگان ما باشد، اظهار کرد: تنها قدرت ایمان و معنویت بود که رزمندگان ما را بی باک و شجاع کرده و در جبهه مقدم در دل نیروهای دشمن به آنها قدرت جنگیدن می داد.

   وی افزود: آنچه ما را در این جنگ پیروز کرد داشتن توان و قدرت بدنی یا تجهیزات و تسلیحات مدرن نبود بلکه قدرت ایمان بود و با فتح خرمشهر دنیا فهمید که اگر در درون انسان، ایمان قدرت یابد، سن و سال و عده و عده دیگر مطرح نیست، تنها چیزی که مطرح است پیروزی در برابر دشمن است چه با نابودی دشمن چه با شهادت و نثار جان.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه نیز در این آیین عملیات بیت المقدس را کاری بسیار پیچیده و حاصل زحمات شبانه روزی رزمندگان اسلام قلمداد کرد و گفت: با فتح خرمشهر؛ کلیه برنامه ها و معادلات دشمن بر هم ریخت.

مجاهدت رزمندگان در عملیات بیت المقدس عمارگونه بود   

  حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه اوج ایثار و شهامت رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر به رخ دنیا کشیده شد، اظهار کرد: با این پیروزی مبهوت کننده، ناتونی دشمن در برابر خواست الهی مشخص شد و عزت و اقتدار انقلاب و قدرت ولایت بر دشمن آشکار گردید.

   وی وحدت و یکپارچگی، ایمان و اعتقادات، و توکل بر خدا را رمز پیروزی در این عملیات و در طول 8 سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: امروز نیز ما همچنان در جنگیم، در جنگی که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب جنگ اراده هاست و در این جنگ کسی پیروز خواهد بود که تکیه اش بر اسلام، قرآن و معنویت باشد.

   حجت الاسلام امیرنژاد با بیان اینکه هیچ قدرتی در برابر قدرت لایزال الهی یارای مقاومت ندارد، یادآور شد: شهدا، جانبازان و ایثارگران، راه را بر ما هموار کردند و امروز ما پرچمداران شهدای سوم خردادیم و باید حافظان قدرت ایمان، ایثار، صبر و استقامت آنان باشیم.

  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجاهدت رزمندگان در عملیات بیت المقدس عمارگونه بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..