تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئال مادرید برنده پرونده قضایی

رئال مادرید در یک دعوای حقوقی مهم پیروز شد و حالا مبلغ مناسبی را برای خرید بازیکن در اختیار دارد.

گروه ورزشی: در سال 2016، کمیسیون اروپا باشگاه رئال مادرید را متهم به دریافت کمک های غیر قانونی از دولت کرد و باشگاه اسپانیایی مجبور به پرداخت 18 میلیون یورو شد. این پرونده به سال 1998 و زمانی که زمین های تمرین این باشگاه به شورای شهر فروخته شد باز می گردد،  اما دیوان دادگستری اتحادیه اروپا این اتهام را رد کرد و باشگاه رئال مادرید مبلغ 17.6 میلیون پوند در این دعوای حقوقی به دست آورد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ورزش 3، در سال 1998 رئال مادرید زمین های تمرینی خود را به شورای شهر فروخت و به عنوان بخشی از این معامله، قطعه کوچکی از زمین لاس تابلاس به آنها داده شد. در آن زمان این قطعه زمین 590 هزار یورو ارزشگذاری شده بود. اما در سال 2011 و هنگام ارزشگذاری جدید، رقم زمین 22.7 میلیون یورو برآورده شد و کمیسیون اروپا مدعی شد دولتی که به رئال مادرید پول داده است باید آن مبلغ را به صندوق های عمومی بازگرداند زیرا تزریق چنین مبلغی بین باشگاه ها از سوی دولت باعث ایجاد رقابت ناعادلانه می شود.  اتحادیه اروپا مدعی شده بود که رئال مادرید در این معامله مبالغی غیرقانونی از شهرداری گرفته است.

رئال مادرید برنده پرونده قضایی
پس در سال 2016، رئال مادرید مجبور به پرداخت 18 میلیون یورو به دولت شد و درخواست تجدید نظر کرد که امروز درخواست آنها پذیرفته شد و حالا این مبلغ به باشگاه اسپانیایی برگردانده خواهد شد که در آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی این خبر بسیار خوبی برای فلورنتینو پرز است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئال مادرید برنده پرونده قضایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..