تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«روشنای خاطره‌ها» تازه‌ترین کتاب مرتضی سرهنگی رونمایی می‌شود

گروه ادب ــ سیصدودومین مراسم شب خاطره با رونمایی از کتاب «روشنای خاطره‌ها» نوشته مرتضی سرهنگی برپا می‌شود.

«روشنای خاطره‌ها» تازه‌ترین کتاب مرتضی سرهنگی رونمایی می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری؛ سیصدودومین مراسم شب خاطره با رونمایی از کتاب «روشنای خاطره‌ها» به کوشش مرتضی سرهنگی برگزار می‌شود. این کتاب از سوی انتشارات سوره مهر با موضوع بازخوانی چهل خاطره کوتاه جنگ به همراه یادداشت‌های مرتضی سرهنگی درباره این یادداشت‌ها منتشر شده است.

در این مراسم شب خاطره که همزمان با سالگرد آزادسازی خرمشهر در حوزه هنری برپا می‌شود، عباس بحرالعلوم و سیدصالح موسوی از مدافعان خرمشهر در سال‌های دفاع مقدس خاطره‌گویی می‌کنند.

همچنین در تازه‌ترین مراسم شب خاطره از تابلویی حاوی تصویر سیدصالح موسوی و خرمشهر که از سوی مرکز هنر‌های تجسمی حوزه هنری تولید شده است، رونمایی و به این رزمنده سال‌های دشوار خرمشهر در هشت سال دفاع مقدس برای تقدیر اهدا می‌شود.

سیصدودومین مراسم شب خاطره پنج‌شنبه ۲ خرداد ساعت ۱۸ در تالار سوره حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ برپا می‌شود.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««روشنای خاطره‌ها» تازه‌ترین کتاب مرتضی سرهنگی رونمایی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..