تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان بازی میلیاردر پوشالی فوتبال: ۲۰ سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق برای «حسین هدایتی»

حسین هدایتی دولابی متولد ۳ خرداد ۱۳۴۲ در تهران، رفیق شفیق بابک زنجانی و بسیاری از دانه درشت های اقتصادی کشور که این روزها به فهرست مفسدین محکومی اضافه می‌شوند، میلیاردر معروف فوتبالی ها و از چهره های سرشناس اسپانسری و مدیریت فوتبال ایران در سالهای اخیر (باشگاه استیل آذین)، به دلیل اختلاس از بانک سرمایه و دریافت تسهیلات با وثایق جعلی و ثبت شرکت های صوری، به ۲۰ سال زندان و رد مال به ارزش ۴۸۸ میلیارد تومان و ۷۴ ضربه شلاق در انظار عمومی محکوم شد تا بازی این مفسد اقتصادی و هفت خط عرصه صنعت و تجارت و پول‌شویی در ورزش یک دهه اخیر کشور، پایان یابد.

پایان حسین هدایتی، پایان «توهم میلیاردری» فردی است که خیلی ها از وی به عنوان عابر بانک پرسپولیسی ها یاد می کردند. نماینده دادستان در جریان محاکمه وی در سال گذشته اعلام کرد، رشوه هایی که هدایتی به فوتبالی ها داده است، اگر در کابین زنان آن ها باشد، به بیت المال باز گردانده خواهد شد.

موضوعی که با واکنش سلطان پرپسپولیسی ها (علی پروین) مواجه شد و ایشان این کار را غیر ممکن دانست! اظهارات نماینده دادستان، کلامی از مولای متقیان  بود که اکنون جامعه منتظر است تا با این محکومیت مفسد اقتصادی کشور، پس گرفتن پول هایی که هدایتی از بیت المال (مثلا بخشی از پول سهامداران بانک  سرمایه) میان فوتبالی ها بذل و بخشش کرده است، چگونه انجام می شود.

حسین هدایتی

حسین هدایتی، چندین شرکت صنعتی، تجاری و خدماتی و ورزشی مثل بابک زنجانی و خواهرانش داشت

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه‌قضاییه در نشست خبری دیور خود، با اعلام صدور حکم حسین هدایتی اظهار کرد: براساس اعلام دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی، حسین هدایتی یکی از متهمان پرونده بانک سرمایه به تحمل ۲۰ سال حبس محکوم شده است.

اسماعیلی گفت: پرونده مربوط به آقای حسین هدایتی مورد رسیدگی قرار گرفت و رأی صادر شد و با رأی صادره از دادگاه ویژه مبارزه با جرایم اقتصادی، هدایتی فرزند علی اکبر به‌جرم اخلال عمده در نظام اقتصادی و پولی کشور از طریق تحصیل نامشروع به تحمل ۲۰ سال حبس و محرومیت دائم از به‌کارگیری خدمات دولتی و رد مال معادل ۴ هزار و ۸۸۹ میلیارد و ۳۹۵ میلیون ریال به‌نفع بانک سرمایه و تحمل ۷۴ ضربه شلاق در انظار عمومی محکوم شد.

اتهامات حسن هدایتی، مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق نظام پولی و بانکی به‌موجب تحصیل ۸ فقره تسهیلات اعطایی به‌مبلغ ۵ هزار و ۸۶۹ میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال، خیانت در امانت و پولشویی است. تحقیقات و کشف اخلا‌ل‌گری‌های حسین‌ هدایتی و دیگر متهمان این پرونده، برعهده سازمان اطلاعات سپاه پاسداران بوده است.

حسین هدایتی مثل بسیاری از مفسدان اقتصادی سال های اخیر کشور، با زد و بند، تسهیلات میلیاردی در قالب وام یا ضمانت نامه از بانک های خصوصی کشور بر اساس گران نمایی دارایی و هم چنین تودیع وثیقه با اسناد جعلی و ثبت شرکت به مدیرعاملی افرادی کارتن خواب یا پیک موتوری یا . . . دریافت کرد. موضوعی که در پر.نده اعدام باقری درمنی، سلطان قیر و املاک ایران در سال ۹۷ و در پرونده سید محمد هادی رضوی، تهیه کننده شهرزاد و داماد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم رد پای این روش معروف، دیده می شود.

حتما ببینید: جزییات محکومیت همسر مهناز افشار




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان بازی میلیاردر پوشالی فوتبال: ۲۰ سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق برای «حسین هدایتی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..