تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کدام رشته های پیام نور حذف می شوند ؟

ایمنا نوشت: رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: رشته‌هایی که متقاضی و یا بازارکار برای دانشجویان پس از فارغ التحصیلی ندارد از لیست رشته‌های دانشگاه‌ها حذف می شوند


مهدی یوسفی در آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه پیام نور تیران با بیان اینکه بعضی از رشته‌های دانشگاهی متقاضی ندارد و یا دانشجویان آن بازار کاری ندارند، اظهار کرد: باید نیازهای هر منطقه و آمایش سرزمینی در توزیع رشته‌های دانشگاهی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: توزیع رشته‌های دانشگاهی پیام نور متناسب با نیاز و ظرفیت‌های هر منطقه انجام می‌شود و رشته‌هایی که متقاضی و یا بازارکار برای دانشجویان پس از فارغ التحصیلی ندارد از لیست رشته‌های دانشگاه‌ها حذف و در مناطق دیگر و دارای قابلیت ارایه می‌شود.

رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان ادامه داد: ارایه هدفمند رشته‌های تحصیلی دانشجویان در دانشگاه‌ها به تقویت بازار کار و تامین نیروی انسانی در هر رشته کمک می‌کند و تحصیل علمی افراد بر اساس نیاز جامعه خواهد بود.

وی با اشاره به رشته‌های فنی و مهندسی دانشگاه پیام نور تیران، یادآور شد: رشته کشاورزی یکی از رشته‌های مهم این دانشگاه است که متناسب با ظرفیت شهرستان تیران‌وکرون و فعالیت‌های این حوزه انجام می‌شود و دانشجویان این رشته بازار کار و فعالیت اقتصادی خوبی را قادر به رقم زدن هستند.

یوسفی با اشاره به اینکه باید ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی در ارتباط با اقتصاد و صنعت قرار گیرد، تصریح‌کرد: این ارتباط دو طرفه به تقویت اقتصاد و همچنین ارتقاء جایگاه علمی در فعالیت‌های تولیدی کمک می‌کند که دفاتر ارتباط با صنعت در دانشگاه‌ها راه اندازی شده و دانشجویان قادر به استفاده از این قابلیت هستند.

وی اضافه‌کرد: دانشجویان خلاق و با ایده‌های نوآورانه در بازار اقتصادی نقش خود را ایفا و منفعت اقتصادی کسب می‌کنند.

به گزارش ایمنا، در این آیین از خدمات حمید دهقان‌زاده تقدیر و نعمت‌الله صالحی به عنوان رییس جدید پیام نور تیران معرفی شد.

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کدام رشته های پیام نور حذف می شوند ؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..