تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال تعطیل یا ادغام شدن پیام نور بردسکن در خراسان رضوی

خبرگزاری صدا و سیما نوشت : به علت کاهش دانشجو و استعفای رئیس دانشگاه پیام نور بردسکن این واحد آموزشی در آستانه تعطیلی قرار گرفت.

در سال ۹۶ ساختمان جدید دانشگاه پیام نور در حاشیه جاده بردسکن به دلیل احتمال تعطیلی دانشگاه پیان نور بردسکن آباد تکمیل و اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان برای ساخت و ساز این مرکز دانشگاهی هزینه شده است.
درحال حاضر این مرکز دانشگاهی ۱۰۰ نفر دانشجو در رشته‌های علوم تربیتی، تاریخ، مهندسی کامپیوتر و مهندسی کشاورزی دارد و به دلیل استقبال نکردن احتمال اینکه با دانشگاه پیام نور کاشمر ادغام شود وجود دارد و این مرکز دانشگاهی در بردسکن جمع شود.
 دانشگاه پیام نور بردسکن در سال ۸۶ درراستای توسعه عدالت آموزشی و در پاسخ به نیاز‌های آموزشی منطقه تاسیس شد.
در پی استعفای رئیس دانشگاه پیام نور بردسکن در حال حاضر این واحدآموزشی با سرپرستی اداره می‌شود.
قاسم پور سرپرست فرمانداری بردسکن گفت: به هیچ وجه دانشگاه پیام نور بردسکن را نخواهیم گذاشت تعطیل شود و قرار است رئیس دانشگاه پیام نور استان در آینده نزدیک به شهرستان سفر کند و دراین رابطه تدابیر لازم اتخاذ شود.


   

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال تعطیل یا ادغام شدن پیام نور بردسکن در خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..