تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک برنامه شاد در مدارس/حافظ خوانی 400 دانش‌آموز دبستانی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در راستای آشنایی بیشتر دانش آموزان دوره ابتدایی با ادبیات کهن فارسی، به ابتکار یک مدیر مدرسه طرح حافظ خوانی و همچنین شاهنامه‌خوانی با مشارکت بیش از 400 دانش‌آموز در دبستان هیئت‌امنایی کوثر رشت برگزار می‌شود.

مریم محمد اسماعیلی مدیر این دبستان، در تشریح این طرح گفت: اجرای این طرح با مشارکت دانش آموزان پایه‌های چهارم و پنجم و از اوایل سال تحصیلی جاری در قالب فوق‌برنامه آغاز کردیم و طی آن دانش آموزان به‌صورت هماهنگ به اجرای شاهنامه‌خوانی و حافظ خوانی می‌پردازند.

وی تصریح کرد : در بخشی از این برنامه تعدادی از دانش آموزان باهدف فهم بهتر مطالب ادبی با استفاده از زبان دوم بین‌الملل یعنی زبان ناشنوایان اقدام به خواندن اشعار و داستان‌های شاهنامه می‌کنند.

این مدیر مدرسه ادامه داد: دانش آموزان با شوق و رغبت در این کار گروهی مشارکت می‌کنند و هنگام اجرا فضای معنوی و شادابی را در مدرسه حاکم می‌شود.

اسماعیلی آشنایی دانش آموزان بافرهنگ اصیل ایرانی و آداب‌ورسوم این سرزمین کهن را ازجمله دستاوردهای اجرای این طرح می‌داند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک برنامه شاد در مدارس/حافظ خوانی 400 دانش‌آموز دبستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..