تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جعفر درونه به عنوان قائم‌مقام خبرگزاری تسنیم منصوب شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهندس جعفر درونه از پیشکسوتان عرصه جهاد و فرهنگ  است که کارنامه درخشانی را در دو سنگر آموزش و پرورش و دفاع مقدس دارد. جعفر درونه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به جرگه جهادگران جهادسازندگی پیوست و در طول خدمت خود در این نهاد مقدس آثار ماندگاری را از خود بر جای گذاشت.

وی همچنین پس از  استخدام در آموزش و پرورش  با تلاش، خلاقیت و ابتکار عمل در حوزه دین، اندیشه‌ و علم، در کسوت دبیری،‌ مسئول امور تربیتی و مدیرکل منطقه 14 آموزش و پرورش و همچنین رئیس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران زمینه ساز تحول در عرصه تعلیم و تربیت به ویژه در بعد تربیتی - پرورشی شد و خدمات قابل توجهی را به جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان شهر تهران عرضه کرد.

جعفر درونه هم‌اکنون به عنوان قائم مقام ستاد نشر پیام‌های رهبری به جوانان غربی با دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای همکاری دارد.

وی همچنین عناوینی مانند دبیر دبیرخانه ستاد تحول بنیادین در آموزش و پرورش، مدیرمسئول هفته‌نامه مشق،‌عضو شورای سیاست‌گذاری و معاون پژوهشی خبرگزاری فارس،‌ عضو شورای سیاست‌گذاری و معاون پژوهشی خبرگزاری تسنیم، مدیر مسئول دو هفته نامه چشمه را در کارنامه فعالیت‌های فرهنگی خود دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جعفر درونه به عنوان قائم‌مقام خبرگزاری تسنیم منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..