تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهنمای خرید آباژور متناسب با فضای منزل شما

آیاژور جزو لوازم دکوراسیون داخلی است که انداع مختلی دارد و اگر قصد خرید آباژور دارید باید بعضی از نکات خاص را بدانید.

نکاتی برای خرید آباژور

آباژور را می توان چراخ کلاه یا لوستر قابل جابجایی دانست که فقط جنبه تزیینی ندارد و باید بتواند نورپردازی مناسبی در فصای منزل شما ایجاد کند. آباژور به صورت معمول بر روی میز کنار مبلمان و پاتختی اتاق خوب قرار می گیرد که تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون دارد پس باید در انتخاب و خرید آباژور خیلی دقت کرد، تمام نکاتی را که برای خرید آباژور باید بدانید در این مطلب به شما می گوییم.آباژور

ارتفاع مناسب آباژور

اندازه مناسب آباژور آن است که دو سوم ارتفاع پایه اش باشد اینطوری آباژور نه خیلی بلند است و نه خیلی کوتاه.

آباژور

اندازه کلاهک و پایه

برای کلاهک و پایه آباژور اندازه استاندارد خاصی وجود نداد زیرا این وسلیه تزیینی در اندازه های مختلف وجود دارد اما اصولا اندازه کلاهک باید بزرگتر از پایه آباژور باشد.

سبک آباژور

انتخاب اینکه آباژورتان چه سبکی باشد مدرن باشد یا کلاسیک بستگی به سبک دکوراسیون منزل تان دارد اگر دکوراسیون منزل تان مدرن است باید آباژور مدرن انتخاب کنید و برعکس.

آباژور

جایگاه آباژور

میزی که آباژور روی آن قرار میگیرد نباید کوچک باشد طوری که لبه های آباژور از آن بیرون بزند زیرا در این صورت هنگام رفت و آمد امکان دارد دست یا لباس تان به آن گیر کند و بیوفتد.

هماهنگی بین آباژور و میز

میزی که قرار است زیر اباژور قرار دهید باید از نظر شکلی با آباژور هماهنگ باشد به این صورت که اگر کلاهک آباژورتان گرد است میز هم باید گرد باشد و اگر کلاهک آباژور مستطیلی است بهتر است میزتان هم مستطیلی باشد.

با دانستن این نکات می توانید آباژور مناسب منزل خود را انتخاب کنید و از مشاهده آباژور لذت ببرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهنمای خرید آباژور متناسب با فضای منزل شما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..