تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امدادرسانی به ۵۳۴ حادثه‌دیده سیل در خراسان رضوی

امدادرسانی به ۵۳۴ حادثه‌دیده سیل در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی، سیدمجتبی احمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی بارش‌های شدید از عصر روز گذشته تا امروز ۷ حادثه سیل و آب‌گرفتگی در شهرستان‌های تربت‌جام، فریمان، مشهد، سبزوار، جغتای، داورزن و تایباد اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به امدادرسانی انجام‌شده طی ۷ عملیات امدادی در شهرستان‌های استان یادآور شد: ۱۳ تیم عملیاتی اعم امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر به ۵۳۴ نفر حادثه‌دیده که شامل ۲۰۵ خانوار بودند، امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی همچنین از نجات سرنشینان یک دستگاه مینی‌بوس و خودروی سواری و نیز تخلیه آب منازل و انتقال افراد به محل امن در نقاط مختلف استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۳۲ نفر از اعضای تیم‌های عملیاتی سیلاب جمعیت هلال‌احمر به مردم آسیب‌دیده امدادرسانی و ۳۲ بسته غذایی شامل اقلامی مانند کنسرو و قرص نان و ۶۵ تخته پتو توزیع کردند.

احمدی با تأکید بر اینکه امدادرسانی به شهرستان‌های گرفتار آب‌گرفتگی همچنان ادامه دارد، افزود: تمامی نیرو‌های امدادی و نجاتگران هلال‌احمر در سطح استان آماده‌باش هستند.

انتهای پیام/ف

وقوع سیل و آب‌گرفتگی در ۷ شهرستان خراسان رضوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امدادرسانی به ۵۳۴ حادثه‌دیده سیل در خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..