تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادی زندانیان به دستان خیران تایبادی

 آزادی زندانیان به دستان خیران تایبادیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید سلمان جلیلیان دادستان عمومی و انقلاب تایباد گفت: در این چارچوب یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اهدا و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تعهد پرداخت نیکوکاران تا پایان امسال داده شد.

وی به کمک ۹۰۰ میلیون ریالی شهروندان تایبادی در جشن گلریزان پارسال نیز اشاره کرد و ادامه داد: بر این اساس پارسال ۱۱ زندانی جرائم غیرعمد با پرداخت سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات انجمن حمایت از زندانیان تایباد آزاد شدند.

دادستان تایباد گفت: همچنین چهار میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال از محل کمک‌های نقدی، غیرنقدی، درآمد‌های ثابت و سازمان زندان‌های کل کشور پارسال به انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان کمک شد.


جلیلیان افزود: پارسال در اجرای طرح حمایت از خانواده‌های زندانیان نیز کمک‌های نقدی و غیرنقدی از جمله هزار و ۴۷۰ سبد کالا به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال، ۴۸۰ بسته نوشت افزار به ارزش ۱۹۰ میلیون ریال و دو میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال مستمری پرداخت شد.

انتهای پیام//ف. س


اجرای طرح حمایت از خانواده زندانیان در تایباد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادی زندانیان به دستان خیران تایبادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..