تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولویت انقلاب اسلامی فرهنگ است

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن ابارشی فرماندار خوشاب امروز در نشست کارگروه بانوان شهرستان خوشاب گفت: فقر فرهنگی ریشه افزایش آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان است لذا کاهش آن نیاز به اقدام مناسب برای توانمندسازی فرهنگی در سطوح محلی دارد.

وی همچنین یکی از عوامل معطل ماندن اقدامات بهنگام فرهنگی را موازی کاری دستگاه‌های ذیربط دانست و تصریح کرد: نهاد‌های فرهنگی می‌بایست در فعالیت‌های حوزه امور فرهنگی به ذائقه مردم توجه داشته باشند.


فرماندار خوشاب گفت: آمار طلاق در این شهرستان نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته که امری نگران کننده است لذا باید با برنامه ریزی لازم و همکاری همه دستگاه‌های متولی بیش از پیش برای تحکیم بنیان خانواده تلاش صورت گیرد.

ابارشی افزود: اعتیاد، ترک تحصیل، کودکان بازمانده از تحصیل و ازدواج‌های زودهنگام از دیگر آسیب‌های اجتماعی در شهرستان خوشاب است.


وی ادامه داد: یکی از اولویت‌های انقلاب اسلامی موضوع فرهنگ است، اما به حوزه‌های اقتصادی، سیاست، امنیت و فعالیت‌های عمرانی بیش از مقوله فرهنگ توجه شده است.

فرماندار خوشاب با اشاره به نقش تأثرگذار سازمان‌های مردم نهاد در حوزه امور فرهنگی و رفع مشکلات اجتماعی، گفت: هم اینک در خوشاب تنها دو سمن فعالیت دارند لذا ضرورت دارد نهاد‌های دولتی بستر لازم را برای توسعه سمن‌ها در این شهرستان ایجاد کنند.

انتهای پیام//ف. س


ضرورت توسعه سمن‌ها در خوشاب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولویت انقلاب اسلامی فرهنگ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..