تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریمه نقدی محتکر سوخت در سنندج

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: در پی اعلام مسئول حراست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان مبنی بر فعالیت برخی از افراد تحت پیمان شرکت نفت در خصوص جابجایی و نگهداری سوخت قاچاق و عرضه خارج از شبکه آن این موضوع توسط تعزیرات حکومتی استان کردستان مورد پیگیری قرار گرفت.

سید نجیم حسینی افزود: پس اخذ مجوز‌های لازم مأمورین نیروی انتظامی استان کردستان موفق شدند در روستای چنو در داخل یکی از گاراژ‌های باغ‌های این روستا دو مخزن ۹۰۰ لیتری بنزین به ارزش ۵۲ میلیون و ۴۲ هزارو ۵۰۰ ریال را کشف نمایند.

حسینی بیان کرد: با تشکیل پرونده در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان سنندج، قاضی پرونده با عنایت به گزارش مرجع انتظامی و استعلام از شرکت نفت در خصوص ارزش ریالی ۹۰۰ لیتر بنزین مذکور، متهم را با عنایت به نحوه اظهارات و اقرار به مالکیت سوخت و نگهداری غیر قانونی آن، علاوه بر ضبط کالا‌های مکشوفه به پرداخت مبلغ ۱۰۴ میلیون و ۸۵ هزار ریال معادل دو برابر ارزش کالا‌ها در حق صندوق دولت محکوم نمود.

مدیر کل تعزیرذات حکومتی استان کردستان تصریح نمود: با توجه به عدم اعتراض متهم در مدت زمان قانونی اعتراض حکم شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان سنندج قطعی است.

انتهای پیام/ع

عامل احتکار سوخت جریمه میلیونی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریمه نقدی محتکر سوخت در سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..