تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح ۱۰ واحد مسکن مددجویی در بیجار

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سعید شعبانی ظهر امروز در افتتاحیه مسکن محرومین که به صورت نمادین در روستای سیفعلی کندی برگزار شد از افتتاح ۱۰ واحد مسکن محرومین خبر داد و گفت: این مهم با همت و مشارکت بسیح سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به بهره‌برداری رسیده است.

به گفته وی، این ۱۰ واحد در روستا‌های خورخوره، حسن تیمور، سلطان آباد قزل تپه، ینگی کند، گاوبازه و روستای قزانقره ساخته شده است.
شعبانی از آغاز احداث ۱۳۰ خانه محرومین با مشارکت کمیته امداد امام (ره) در روستا‌های بیجار از سال گذشته خبر داد.

به گفته فرمانده سپاه بیجار، احداث ۳۰ واحد از خانه‌های محروم در روستا‌های بخش مرکزی و کرانی به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

شعبانی به مرحله دوم ساخت خانه‌های محروم به تعداد ۲۰ واحد اشاره و بیان کرد: کار ساخت این واحد‌ها با آغاز فصل تابستان و با دریافت زمین و معرفی افراد زیرپوشش و تشکیل پرونده برای این افراد و مشخص شدن اعتبار مورد نظر آغاز خواهد شد.

این مسوول بیان کرد: مرحله سوم ساخت خانه‌های محرومین شامل ۲۵ واحد مسکن است، اما تاکنون اعتبار آن دریافت نشده است.
وی گفت: در صورت تأمین اعتبار مورد نظر کار ساخت این واحد‌ها همزمان با ۲۰ واحد قبلی از ابتدای تابستان جاری آغاز خواهد شد.

فرمانده سپاه بیجار در ادامه با بیان اینکه با توجه به نوسانات قیمت بازار برای احداث واحد ۵۰ متری ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان هزینه شده است، اظهار کرد: در همین راستا و برای بالابردن کیفیت کار و احداث این واحدها، عمده مصالح مورد نیاز به طور مستقیم از کارخانه و شرکت‌های مربوطه خریداری شده است.

شعبانی با بیان اینکه چتر حمایتی سپاه در راستای امداد به نیازمندان شهرستان بیجار گسترش یافته است، گفت: در راستای خدمت به محرومان بیجار تفاهم‌نامه‌ای با اداره بهزیستی برای احداث ۱۰ خانه محرومین منعقد شده است.

منبع:فارس

انتهای پیام/ع

۱۰ واحد مسکن محرومین در روستا‌های محروم بیجار به بهره‌برداری رسید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح ۱۰ واحد مسکن مددجویی در بیجار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..