تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقز رتبه اول کشوری در استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رحمان سیدیان گفت: با توجه به حادثه مدرسه شین آباد، اداره آموزش و پرورش سقز با مشارکت خیرین و اولیای دانش آموزان، ۵۵ مدرسه را به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز کرد و سیستم باقی مدارس نیز توسط نوسازی، استاندارد سازی شد.

وی با بیان اینکه سیستم گرمایشی مدارس سقز به عنوان اولین شهر کشور استاندارد شده است، افزود: از دورترین مدرسه روستایی تا نزدیک‌ترین مدرسه سیستم گرمایشی استاندارد دارند و این موفقیت بزرگی برای آموزش و پرورش و شهرستان سقز است.

سیدیان یادآور شد: بیش از ۷۵ درصد کلاس‌های درس سقز به سیستم‌های هوشمند و نیمه هوشمند تدریس شامل، کامپیوتر، پروژکشن، پرده آموزشی و برد هوشمند مجهز شده اند.

وی اضافه کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در شهر‌های مختلف در حال حاضر مدارس شهرستان سقز در هوشمندسازی نیز پیشتاز بوده و با اطمینان از این فعالیت رتبه اول کشور را کسب کرده اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش سقز گفت: با توجه به حوادث ناگوار سال‌های قبل که در چند مدرسه کشور اتفاق افتاد، این امید وجود دارد دیگر هیچ مدرسه از بخاری نفتی برای سیتم گرمایشی استفاده نکند تا شاهد تکرار چنین اتفاقاتی نباشیم.

انتهای پیام/ع

سیستم گرمایشی مدارس سقز استاندارد است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقز رتبه اول کشوری در استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..