تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غرق شدگی عامل مرگ کودک و مرد قزوینی شد

ساعت: 14:48 منتشر شده در مورخ: 1398/03/01 شناسه خبر: 1488334

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین از فوت دو تن از هموطنان ما در قزوین به علت غرق شدگی خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان نامدار در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: متاسفانه طی روز گذشته شاهد دو مورد غرق شدگی در استان قزوین بودیم که هر دو مورد منجر به فوت این عزیزان شد.

وی افزود: مورد اول این غرق شدگی مربوط به پسری ۵ ساله بود که در استخر کشاورزی سه راهی شامی شاپ بسمت زنجان غرق شد که آمبولانسی از پایگاه اورژانس ضیاءآباد برای نجات وی اعزام شد.

رئیس اورژانس قزوین ابراز کرد: این کودک به دلایل نامعلوم به درون استخر سقوط کرده بود که پس از گذشت حداقل ۴۰ دقیقه توسط عوامل امدادی از آب خارج شد و عملیات احیا توسط تیم اورژانس در محل انجام شد که اثربخش نبود و فوت شد.

وی عنوان کرد: مورد دوم غرق شدگی مربوط به مردی ۳۷ ساله بود که در کانال آب منطقه سه راهی شیداصفهان به سمت راه آهن غرق شد.

این مسئول بیان کرد: به گفته شاهدان وی‌، چوپان این منطقه بوده که پس از رسیدن عوامل امدادی ساعت ها از غرق شدگی وی در کانال آب گذشته و قابل به احیا نبود و فوت شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غرق شدگی عامل مرگ کودک و مرد قزوینی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..