تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوان ۳۷ ساله گلستانی از اعدام رهایی یافت/ بازگشت دوباره به زندگی در چند قدمی قصاص

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما، هادی هاشمیان با اشاره به اینکه جوان 37 ساله در چند قدمی اعدام بخشیده شد، اظهارکرد: با گذشت اولیای دم، فردی که از 10 سال پیش در انتظار قصاص بود، بخشیده شد.

وی افزود: : این جوان در 27 سالگی بر سر یک موضوع جزئی، حین درگیری سبب مرگ یک نفر شد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان تصریح کرد: با درخواست خانواده مقتول، برای قاتل حکم قصاص صادر و پس از انجام تشریفات قانونی، حکم در نوبت اجرا بود که با پادرمیانی شعبه سوم اجرای احکام کیفری گرگان، خانواده مقتول بزرگوارانه از حق قانونی و شرعی خود گذشتند و  رضایت دادند.

هاشمیان گفت: با رضایت اولیای دم، این جوان که اکنون 37 ساله است، زندگی دوباره یافت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوان ۳۷ ساله گلستانی از اعدام رهایی یافت/ بازگشت دوباره به زندگی در چند قدمی قصاص»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..