تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیزدهمین دوره میزبانی جاجرم از نمایشگاه قرآن کریم

ساعت: 15:50 منتشر شده در مورخ: 1398/03/01 شناسه خبر: 1488522

سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم شهرستان جاجرم با حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی در محل حسینیه امام سجاد (ع) در جاجرم گشایش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک، محمدرضا پوررجب، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم ، در آیین افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه ٨٠٠ عنوان با پنج هزار جلد کتاب مذهبی و محصولات فرهنگی به نمایش گذاشته شده است.

پور رجب، هدف از برگزاری این نمایشگاه را نهادینه کردن فرهنگ و معارف قرآن و اهل بیت در جامعه و ترویج گفتمان قرآنی و افزایش مشارکت موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی و جامعه فرهنگی وهنری دانست. 

وی، با اشاره به برنامه های جنبی نمایشگاه اظهار کرد: اجرای نمایش مذهبی "کما " و برگزاری محفل انس با قرآن، کتابت قرآن کریم، کرسی تلاوت قرآن کریم، ایستگاه نقاشی، قصه های قرآنی و ... از جمله فعالیت های جنبی این نمایشگاه می باشد.

گفتنی است، سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم جاجرم  تا ٧خرداد ماه همه روز صبح ها از ساعت ١٠ تا ١٣  و عصرها ١٧ تا اذان مغرب و از ٢١ تا ٢٣ در محل حسینیه امام سجاد (ع) واقع در خیابان شهید رجایی شهر جاجرم  برای بازدید عموم علاقه‌مندان دایر است.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیزدهمین دوره میزبانی جاجرم از نمایشگاه قرآن کریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..