تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انهدام باند کلان مواد مخدر در سیستان و بلوچستان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)

انهدام باند کلان مواد مخدر در سیستان و بلوچستان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام علی موحدی راد اظهار کرد: یک باند کلان مواد مخدر که از مرز افغانستان قصد ورود به استان را داشت، شناسایی و در چتر اطلاعاتی ماموران امنیتی قرار گرفت.

وی افزود: این باند قریب به یک تن مواد مخدر از نوع شیشه و تریاک به همراه داشت که در حوزه شهرستان هیرمند توسط اداره کل اطلاعات استان و با تعامل مرزبانی مورد ضربه قرار گرفته و منهدم شد.

دادستان زاهدان ادامه داد: در این عملیات، تعدادی از قاچاقچیان دستگیر شدند و یک نفر به هلاکت رسید؛ همچنین تعدادی خودرو از عناصر این باند کشف و توقیف شد.

انتهای پیام/ف

باند کلان مواد مخدر در سیستان و بلوچستان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) منهدم شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انهدام باند کلان مواد مخدر در سیستان و بلوچستان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..