تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازار جهانی نفت یکی از قربانیان سیاست های آمریکا

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)،  قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه با روند کاهشی همراه شد در حالی که آمارها و داده های آمریکا نشان از افزایش میزان حفاری در این کشور می دهند .

در این بین، محدودیت در عرضه توسط کشورهای عضو اوپک بازار این کالا را در ابتدای هفته با روند افزایشی همراه کرد در حالی که اخبار دیروز در خصوص افزایش حلقه چاه های نفتی آمریکا دوباره قیمت این کالا را نزولی کرد.

در این حال، تحلیل گران معتقدند تنش های ایجاد شده توسط آمریکا چه در آسیا و چه در خاورمیانه بازار نفت را قربانی کرده است.

بسیاری از تحلیل گران معتقدند این تصمیم آمریکا برای ایجاد تنش در آسیا و خاورمیانه، سهوی است تا بتواند با این ترفندهای سیاسی قیمت نفت را پایین نگه داشته و یا از افزایش بی رویه آن جلوگیری کند.

به این ترتیب، قیمت نفت برنت امروز در بازارهای جهانی با کاهش ۳۹ سنتی به هر بشکه ۷۱ دلار و ۷۹ سنت رسید.

قیمت نفت وست تگزاس هم با کاهش ۰.۹ درصدی هر بشکه ۶۲ دلار و ۵۴ سنت معامله شد.

موسسه پترولیوم آمریکا در تازه ترین گزارش خود اعلام داشت: میزان حفاری های نفتی آمریکا نسبت به هفته گذشته کاری ۲.۴ میلیون بشکه در هفته افزایش یافته است و به هفته ای ۴۸۰.۲ میلیون بشکه رسیده است. این در حالی است که، پیش بینی کارشناسان کاهش ۵۹۹ هزار بشکه ای در این برهه زمانی بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازار جهانی نفت یکی از قربانیان سیاست های آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..