تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیرانوند: پول مسابقات قهرمانی جوانان جهان پیش خور نشده است/ برای رفتن به فیجی باید ۳ مسیر عوض کنیم

بیرانوند: پول مسابقات قهرمانی جوانان جهان پیش خور نشده است / برای رفتن به فیجی باید ۳ مسیر عوض کنیمبه گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیش از گفته می‌شد شاید تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران به دلیل مشکلات مالی یا نمی‌تواند به مسابقات جهانی برود و یا با همه نفراتش راهی فیجی نمی‌شوند. اما امروز (چهارشنبه) محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: مشکلی که در برای رفتن به فیجی داشتیم، این بود که برای رسیدن به این کشور باید ۳ مسیر عوض کنیم.

او اضافه کرد: اگر تا به حال می‌گفتیم برای رفتن به کشور فیجی مشکل داریم منظورمان بی پولی نبود بلکه با توجه به نوسانات ارزی و همچنین این که باید در ۳ مسیر راهی این کشور شویم کار برای مان دشوار شد. اما با پیگیری‌هایی که خسروی سرپرست فدراسیون وزنه برداری انجام داده است می‌توانیم به این مسابقات اعزام شویم.

بیرانوند در پاسخ به یک اتهام که برخی از منتقدان فدراسیون وزنه برداری مبنی بر پیش خور شدن بودجه مربوط به مسابقات قهرمانی جوانان جهان توسط فدراسیون تصریح کرد: اصلا این گونه نیست. پول‌هایی که از سوی کمیته ملی المپیک به فدراسیون‌ها داده می شود، در ابتدای سال و به صورت کامل داده نمی‌شود. وقتی پولی به صورت کامل به فدراسیون داده نشده، چطور پیش خور شده است؟ این پول‌ها به صورت خورد خورد و آن هم نه در ابتدای سال، بلکه در ماه‌های بعدی به فدراسیون داده می‌شود و حالا نیز برای رفتن به این مسابقات مشکلی نداریم. به احتمال زیاد با ۱۰ نفر از وزنه برداران حاضر در اردو راهی مسابقات قهرمانی جوانان جهان خواهیم شد.

بیشتر بخوانید:

رضازاده و باقری ائتلاف کردند

اردوی تیم ملی وزنه برداری از ۱۰ خرداد آغاز می‌شود

ماجرای هدیه‌های میله‌ای و انتخابات وزنه برداری!

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون وزنه برداری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیرانوند: پول مسابقات قهرمانی جوانان جهان پیش خور نشده است/ برای رفتن به فیجی باید ۳ مسیر عوض کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..