تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش قلعه‌نویی به حضور در استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه نویی درباره شایعه حضورش در استقلال می گوید: این تیم در دوران بی پولی اش برای ما بود و حالا برخی می خواهند اسطوره سازی کنند. می خواهم در سپاهان بمانم و درهمین جا به کارم ادامه دهم.

او در خصوص اینکه اگر به استقلال بیاید آیا با «فرهاد مجیدی» کار خواهد کرد؟ گفت: مربیگری مثل پدرشدن است و در مربیگری باید نفر دوم بودن را تجربه کرد تا آبدیده شد من خودم از تیم های پایین شروع کردم تا قلعه نویی شدم. هرکسی که نفر اول تیمی می شود همکاران خود را دارد و الزامی نیست با هرکسی کار کند با این همه برای مجیدی آرزوی موفقیت می کنم و خوشحالم که نسل مربیان جوان و استقلالی در حال زیاد شدن است.

252 257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش قلعه‌نویی به حضور در استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..