تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیسبوک بار دیگر صفحه فید خود را بروزرسانی کرد

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فیسبوک بار دیگر صفحه فید خود را تغییر داده است. این مسئله جالب است زیرا فیسبوک زیاد این بخش را تغییر می‌دهد و فرم آن را عوض می‌کند. صفحه فید در شبکه‌های اجتماعی در واقع مهم‌ترین بخش است زیرا این بخش برای متصل کردن افراد با کاربران دیگر ساخته شده است.

فیسبوک در گذشته بارها گفته بود که مدت زمان بودن در شبکه اجتماعیش آنچنان هم مهم نیست و چیزی که ارزش دارد کیفیت زمان صرف شده است. دلیل اصلی این تغییرات نیز می‌تواند همین باشد. فیسبوک با همین نگرش یک سری تغییرات جدید در صفحه فید خود ایجاد کرده است. فیسبوک تا کنون با انجام این بروزرسانی‌ها توانسته است تاثیر خوبی روی کاربران  خود و تجربه آن‌ها هنگام حضور در این شبکه اجتماعی بگذارد.

بیشتر بخوانید: نسخه جدید Surface Pro 6؛ با پیکربندی و پردازنده قوی‌تر

پس از این که در سال گذشته فیسبوک یک نظرسنجی برگزار کرد و در آن از مردم پرسید که چه پست‌هایی ارزش زمان آن‌ها را دارند، این شرکت تصمیم گرفت که صفحه فید شبکه اجتماعی خود را بر اساس آن‌ها بروز کند. بنابراین، فید پست‌های بروز شده باید لینک‌هایی را ارائه دهد که فیس‌بوک فکر می‌کند ارزشمند است. هنوز به طور کامل مشخص نیست که ارزشمند بودن یک پست به چه معنا است.

فیسبوک بار دیگر صفحه فید خود را بروزرسانی کرد

فیسبوک همچنین در نظرسنجی که در ماه گذشته برگزار کرده بود به جواب یکی دیگر از سوال‌های مهم که مدت‌ها بود ذهن آنان را درگیر کرده بود رسید. سوال مهم این بود که چه چیزی باعث می‌شود یک لینک به کاربران مرتبط شود. به همین دلیل به جای نشان دادن بعضی از لینک‌های پیج‌های مختلف و دوستان کاربران در فید، یک الگوریتم جدید لینک‌هایی که بیشتر به آن‌ها علاقه دارید به شما نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

بروزرسانی جدید صفحه فید فیسبوک 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیسبوک بار دیگر صفحه فید خود را بروزرسانی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..