تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش سیانکی گزارشگر بازی پرسپولیس و السد به انتقادات

روزنامه خبرورزشی نوشت: گزارش تلویزیونی دیدار پرسپولیس و السد قطر برعهده محمد سیانکی بود؛ یکی از چهره‌های پرانرژی سیما که سبک خودش را هنگام گزارش فوتبال دارد. تعریف و تمجید بیش از حد سیانکی از ژاوی حین گزارش، به سوژه‌ای در فضای مجازی تبدیل شد و به همین بهانه با او تماس گرفتیم.

واکنش کاربران فضای مجازی به تمجیدهایت از ژاوی را دیدی؟
نه، چون به طور کلی اهل فضای مجازی نیستم. اتفاقی رخ داده؟

بابت گزارشی که داشتی، کمی سر به سرت گذاشته‌اند و شوخی‌های بامزه‌ای با تو داشتند! مثلاً می‌گفتند سیانکی طرفدار رئال است، اما از ژاوی حمایت می‌کند و...
بله من رئالی هستم ولی دال بر این نیست که بارسا را دوست نداشته باشم. اکثر اوقات به ستایش از بارسلونا می‌پردازم. علاقه من به رئال هم مربوط به زمانی قبل از حضور در عرصه گزارش‌گری می‌شود.

اما قبول داری که بیش از اندازه در مورد ژاوی صحبت شد؟
ببینید این بازی برای پرسپولیس اهمیت زیادی نداشت؛ مهم‌ترین اتفاق بازی، حضور ژاوی در ورزشگاه آزادی و بازی خداحافظی او بود. دیدید که ژاوی در آستانه ۴۰ سالگی، همچنان باطراوت بازی می‌کند، همچنان بدون اضافه وزن و منیت، کار را دنبال می‌کرد. در چند صحنه توپ به کناره‌ها رفت، اما دیدیم که با انگیزه بالا برای توپ‌گیری وارد عمل شد. انگیزه‌ای که داشت، برای منِ گزارشگر فوتبال، قابل ستایش بود. به همین علت بارها از ژاوی تمجید کردم.

هواداران فوتبال در فضای مجازی شوخی‌های زیادی با تو داشتند و مثلاً نوشتند انگار سیانکی مشغول خواندن شاهنامه است!
(می‌خندد) اگر فوتبال شبیه یک شاهنامه باشد، ژاوی قهرمان شاهنامه است!

این مطلب را هم بخوانید: رقم درخواستی تیام برای استقلالی شدن

43503




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش سیانکی گزارشگر بازی پرسپولیس و السد به انتقادات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..