تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرب: تمام بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به شرایط باشکاه برای تمدید قرارداد بازیکنان کنونی مدعی شد تمامی آن‌ها با باشگاه قرارداد دارند.


به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: طی روز‌های اخیر و بعد از پایان فصل هجدهم که با قهرمانی مجدد پرسپولیس همراه بوده، یکی از دغدغه هواداران تیم مربوط به تمدید قرارداد و نقل و انتقالات باشگاه برای فصل آینده بوده است.

عرب: تمام بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند


بازیکنانی همچون کمال کامیابی نیا، شجاع خلیل زاده و... از جمله نفراتی بودند که گفته می‌شود باشگاه به دنبال تمدید قرارداد آنهاست، اما ایرج عرب می‌گوید همه بازیکنان پرسپولیس با این باشگاه قرارداد دارند.


وقتی درباره شجاع از او سوال میکنیم عرب تاکید می‌کند این بازیکن هم جزو کسانی است که با باشگاه قرارداد دارد، اما اگر بحث او درباره فصول بعد است بحث متفاوت می‌شود.


مدیرعامل پرسپولیس بشار رسن را حتی جزو بازیکنان بدون قرارداد لیست نمی‌کند و می‌گوید مسائلی بر توافقنامه باشگاه پرسپولیس و این هافبک عراقی مترتب است که شاید به ادامه همکاری منجر نشود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرب: تمام بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..