تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقم نجومی هافبک عراقی برای تمدید قراردادش با پرسپولیس!


به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس بعد از دو فصل حضور در این تیم روز گذشته راهی بغداد شد تا مراحل درمانی و نقاهت خود را پشت سر بگذارد. این در حالی است که استوری بحث برانگیز او در انتقاد به عدم توافق با مدیران تیم و ماجرای عدم تمدید و همکاری در فصل آینده به نگرانی بزرگ هواداران پرسپولیس تبدیل شده است. هواداران پرسپولیس امیدوار بودند مدیریت باشگاه در شرایط فعلی اقدامات لازم برای توافق با این بازیکن ملی‌پوش را صورت داده و شاکله تیم را برای فصل آینده حفظ کند.

رقم نجومی هافبک عراقی برای تمدید قراردادش در پرسپولیس!


موضوعی که باعث ناراحتی هواداران از مدیران تیم شده است به عکسی برمی گردد که در آن اواسط بهمن ماه گذشته و پیش از جدال با پیکان منتشر شد و این هافبک عراقی را در کنار سیدجلال حسینی حسینی در حال امضای قرارداد تمدید همکاری نشان می‌داد، ولی حالا که بحث جدایی این بازیکن مطرح شده اینطور به نظر می‌رسد که آن قرارداد فاقد بند لازم الاجرا بوده تا اکنون باشگاه دچار چالش شود.


گفته می‌شود هافبک عراقی پرسپولیس در جدیدترین مذاکره خود با مدیران تیم مبلغ عجیب ۷۰۰ هزار دلاری را پیشنهاد داده است که با عقب نشینی حرفه‌ای مدیرعامل باشگاه روبرو شده است. با توجه به نوسانات قیمت ارز و بی ثباتی در اقتصاد مدیران تیم نمی‌خواهند با فشار رسانه و هواداری زیر بار قراردادی بروند که نتوانند آن را اجرا کنند و در آینده برای باشگاه دردسرساز شود.


بر این اساس ایرج عرب پیشنهاد خود را به بشار رسن اعلام کرده که با مخالفت او روبرو شده است و در نهایت این هافبک عراقی پیش از خروج از باشگاه مبلغ قطعی ۵۵۰ هزار دلار را برای تمدید قرارداد ارائه داده است تا با تصمیم گیری مدیران تیم همراه شود، عددی که البته با توجه به ممنوعیت سود بردن باشگاه‌ها از ارز دولتی و نیمایی می‌تواند در حال حاضر رقمی معادل نزدیک به ۸ میلیارد را برعهده باشگاه قرار دهد، این در حالی است که تا زمان پرداخت این مبلغ، نوسان صعودی آن را بالاتر از ۱۰ میلیارد هم نبرد.


اتفاقی که باعث شده مدیران تیم در شرایط فعلی با توجه به اینکه بشار رسن نیز تصمیمی برای کاهش مبلغ پیشنهادی خود ندارد، اقدام به مذاکره برای تمدید قرارداد نکند. تصمیمی که با توجه به هزینه درست به نظر می‌رسد و باشگاه می‌تواند با همین مبلغ مذاکره با ۳ ستاره ایرانی را بدون نگرانی بابت افزایش قیمت ارزی کلید بزند.


با این شرایط باید دید آیا بشار همچنان روی مواضع خود باقی می‌ماند یا باشگاه می‌تواند رقم قرارداد هافبک عراقی خود را کاهش بدهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقم نجومی هافبک عراقی برای تمدید قراردادش با پرسپولیس!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..