تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنی که به زندگی خود و پسرش پایان داد

حدود ساعت 7 صبح امروز (یکم خرداد 1398) خبر مرگ یک مادر و فرزند در یک ساختمان در محدوده مهرآباد به کلانتری 119 مهرآباد اعلام شد که به سرعت تیمی از ماموران این کلانتری به محل حادثه اعزام شدند.

ماموران انتظامی با حضور در محل حادثه با جسد بی‌جان زنی 34 ساله و پسری 6 ساله مواجه شدند که از طبقه ششم ساختمان به پایین سقوط کرده و جان خود را از دست داده بودند.

بررسی‌های بیشتر نشان داد زن جوان در طبقه اول ساختمان سکونت داشته که پس از درگیری لفظی با همسرش با پسر 6 ساله خود به طبقه ششم ساختمان رفته و خودش به همراه فرزندش به پایین پرتاب شده بود.

در نهایت با حضور تیم تشخیص هویت آگاهی و با دستور بازپرس امور جنایی تهران اجساد این مادر و پسر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

235237




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنی که به زندگی خود و پسرش پایان داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..